Gå til innhold

Fikk roser av mannen kjøpt på Rema....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det får jeg ofte, og jeg blir like glad hver gang, det er tanken som teller må du vite :)

Dessuten har jeg erfaring med at rosene fra coop'en ofte holder lengre enn fine tilskårede dyre buketter fra blomsterhandelen!

Anonymous poster hash: 07930...7b1

Annonse

Fy fader så kjip du er nå :P 

Se for deg mannen gå inn på butikken, og ser blomstene. Så bestemmer han seg for å overraske deg- og går til kassa med litt sommerfugler i magen. Titter litt ekstra på de i bilen og håper at du blir fornøyd. 

Så kommer han hjem, med hjertet i halsen- gleder seg til å se din reaksjon. Og får den ^

Anonymous poster hash: 522c5...092

Annonse

Seriøst, du skulle ikke hatt noen

Anonymous poster hash: 9af12...6b1

Signerer. Håper at han aldri kjøper blomster til deg igjen så slipper du å bli skuffet. Her får jeg verken blomster, oppmerksomhet, sex eller noe annet fint av mannen. Og så er det noen som syter over at blomster er kjøpt i feil butikk... Uff.

Anonymous poster hash: b0016...1cc

Så lenge det er fairtrade

Anonymous poster hash: db892...c9b

Så du kjefter på mannen hvis han stakkars kjøper feil blomster til deg som ikke er fairtrade? Og så lurer damene etterpå hvorfor mannfolkene ikke gir dem gaver, blomster osv, de blir jo aldri fornøyd.

Så lenge det er fairtradeAnonymous poster hash: db892...c9b

Så du kjefter på mannen hvis han stakkars kjøper feil blomster til deg som ikke er fairtrade? Og så lurer damene etterpå hvorfor mannfolkene ikke gir dem gaver, blomster osv, de blir jo aldri fornøyd.

Nei. Men han er heldigvis ikke en idiot, som mange andre menn og damer, han skjønner at fairtrade er viktig og er ikke en ekkel egoist :) :)

Anonymous poster hash: db892...c9b

Ingen sympati her... Får ingenting blomster jeg, kan ikke huske sist.

Får mange komplimenter og litt kos, men thats it. Er fornøyd med det i massevis, men skulle ønske jeg fikk blomster. Og hadde de vært fra Rema så hadde jeg blitt like glad som om de kom i fra blomsterbutikken :)

Synes du virker utakknemmelig. Det er jo tanken som teller, eller det er det som burde telle! 

Heldig du er som har en mann som tenker på deg :)

Anonymous poster hash: d8bac...920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...