Gå til innhold

Kvalme og smerter - Blir tullete

Anbefalte innlegg

Er i uke 8 og kvalm 24/7. Jeg klarer å spise litt av gangen, og gjerne et greit måltid i løpet av dagen, så får i meg litt; men ikke så mye som jeg trenger og energinivået er da på bunn.... Jeg spyr ikke, men etter jeg har spist må jeg legge meg ned i minst en halvtime, for jeg klarer ikke å bevege meg uten å brekke meg og føle at alt jeg har spist er på vei opp. Er sykmeldt fra jobb og det er PYTON. Jeg liker å jobbe og blir nesten deprimert av å gå hjemme slik. Føler meg komplett udugelig.

Legen ville sykmelde meg i fjorten dager til sist uke, men sa at jeg syntes det var lenge og da fikk jeg kun en uke og ny time i morgen. Har noen gode øyeblikk hvor jeg tenker at jo, jeg klarer vel kanskje å jobbe gradert, men så kommer den intense kvalmen og gjør at jeg må legge meg nedpå noen timer. Sover dårlig om natta, og i tillegg har jeg endometriosesmerter som har forverret seg nå første trimester slik at jeg i tillegg har kronisk vondt.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men kanskje bare noen trøstende ord hadde vært greit... Går på veggene føler jeg..

Anonymous poster hash: f97d7...299
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144174259-kvalme-og-smerter-blir-tullete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...