Gå til innhold

Hvor gammel er sofaen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min begynner jammen å bli gammel. Faktisk 10,5 år(!)

Heldigvis tidløs modell, 2+3+pall i koksgrå farge. Pent brukt.

Drømmesofaen er fortsatt grå men hjørnesofa.

Synes grått gjør det enklere å matche med andre farger i stua.

Anonymous poster hash: 580dc...649
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 12 år gammel. Har ingen planer om å bytte. Kjøper klassiske ting av god kvalitet.

Anonymous poster hash: bde9a...649
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Den ene er 4 år gammel, den andre 6 :) Har hatt 3 sofaer på 10 år :/

Skrevet

Arvesofa fra 1975! Blir byttet ut når vi får eldre barn og mer penger :-P

Skrevet

Den nyeste er ca 9 år, den nest nyeste er 25 år gammel (den er moden for utskifting snart) og den eldste er over 100 år gammel.

Anonymous poster hash: 50152...ab7
Skrevet

Den i kjellerstuen er ca 12 år gammel. Funker fint endel år til. Er både klassisk og tidløs og ser ikke så aller verst ut. Funker supert i en kjellerstue i hvertfall, hvor ungene stort sett vil "regjere";)

Oppe har vi en helt ny som knapt er sittet i siden vi flyttet inn i juni. Har brukt mest stuen nede siden vi foreløpig kun har tv der nede;)

Skrevet

3år. Den er noe skikkelig møkk, har lyst på ny.

Anonymous poster hash: 2dfde...b39

Skrevet

Den vi har i stua nå er 1/2 år, den vi hadde før den kjøpte jeg brukt for 16 år siden.

Byttet siden jeg var dritt lei.

Skrevet

Jeg tror den er 10 år, eller så er det 12. Litt usikker på hvor gammel den var når jeg kjøpte den brukt for 5 år siden.

Det er en svart skinnsofa. Kjøper nok ikke skinn igjen, men det er masse annet før den til utbytting/oppgradering på lista.

Skrevet

6-7 år gammel og rød. Skal snart kjøpe nytt trekk til den og vil da ha enten mørkeblå/marineblå eller mørk grå.

Blir ikke å bytte ut selve sofaen før ungene er større.

Anonymous poster hash: 5222e...4c2
Skrevet

6 måneder, og en ny en på vei! Den vi har er en 3-seter, den som kommer er en tilsvarende 2-seter. Har en i kjelleren som er 7 år, god som gull. Og en arvesofa som fulgte huset, ukjent alder. Men trolig tidlig 90-tall ut fra stilen.

Anonymous poster hash: 7cc0a...809
Skrevet

Den i stua opp er 3mnd gammel. Men, dette er en sofa vi kommer til å ha i mange år.  også har vi to i kjellerstua den ene er 2år ca, den andre er vel 4 år tror jeg. 

Anonymous poster hash: ee81e...386
Skrevet

5år

Anonymous poster hash: 24389...327
Skrevet

8 år.

Jeg er veldig glad i den, men jeg gleder meg til ungene blir større og vi skal pusse opp stua, for da skal jeg ha ny :D

Skrevet

Over 20 år!

Arvegods fra svigermor, vi har hatt den i 9 år...

Sofaen er god den, men jeg har mildt sagt vært klar for å bytte den noen år. Det har kun gått på utseende da, jeg synes ikke den er fin :P

Får ny i morra, GLEDER MEG! :D :D :D

Anonymous poster hash: 3d389...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...