Gå til innhold

Hvor stor er sjansen for å klare det igjen?

Spire nr3 i magen=)

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ble naturlig gravid med tvillinger forrige svangerskap. Den ene ble bare 6-7 uker. jeg fikk en stor og frisk jente. Nå er jeg gravid igjen og tankene svirrer. Er det mulig at jeg kan ha mer enn en denne gangen også eller er det usannsynlig? Noen her inne som vet?

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Er 18 uker nå og magen er stor (har ikke fått mage før etter uke 18 de andre gangene). Alle rundt meg driver å vedder på at det er 2 og hva slags kjønn det er:-P hehe :-) selv tror jeg faktisk det "bare" er en, men fasiten får jeg på onsdag;-)

Spennende å følge med, spire nr3 i magen ... Var på glukosebelastning sammen med noen andre gravide, hun ene hadde vært gravid med tvillinger de 2 siste svangerskapene, men mistet den ene begge gangene. Hun har tvillinger i familien :) Har dere tvillinger i familien?

Selv venter jeg tvillinger, som ble oppdaget på ordinær ul :D Ingen tvilinger i familien vår :P

Så gøy at du syns det:-) syns jo det er litt spennende selv:-) er mange tvillinger på pappa sin side men ikke i umiddelbar nærhet om du skjønner? :-) bf sin mor og onkel er tvillinger men det har jo ikke noe å si for meg, men pga det så øker jo sjansen for at mine døtre kan få tvillinger da:-)

Blir uansett spennende på oul på onsdag uansett om det er en eller to;-)

I min familie er det kun mine søstre som er tvillinger, men jeg hadde to morkaker sist, og venter to jenter nå :-)

Det sies jo at eneggede tvillinger, som er i min familie, ikke er arvelig men overlege sa at de så opphopninger i familie. Uansett sjeldent så tett virker det som :-) lykke til på OUL!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...