Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, man skjønner at man er gravid når man sitter med tårene i øyekroken gjennom mesteparten av programmet når man ser på fødeavdelingen. Knis! Nå begynner jeg vel snart å hulke... Er ikke så greit med disse hormonenene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God et blir imamene bedre etter man har født. Guri for ei sutrekjerring jeg er...

Skrevet

God et blir imamene bedre etter man har født. Guri for ei sutrekjerring jeg er...

Men i alle dager... Og det bli ikke noe bedre skulle egentlig stå på begynnelsen av den setningen der :P

Skrevet

Men i alle dager... Og det bli ikke noe bedre skulle egentlig stå på begynnelsen av den setningen der :P

Ha ha ha. Autokorrektur er festlig... 😄

Skrevet

Ha, ha! Imamene?

Jeg har sett alt som er av fødeprogrammer, tror jeg, men nå i det siste kjenner jeg at jeg blir litt stressa av å se på. Må skru av lyden når de skriker...;) Tror jeg må slutte nå. Har tre uker igjen til termin, så det kan bli litt for nært!

Skrevet

Det går kl 10 tror jeg. Var det kanal fem? Jeg så mye i begynnelsen på graviditeten, men har hatt en pause til nå. Men nå var jeg plutselig litt på igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...