mam&mam Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Ble det tvillinger? Om det ikke ble det, hadde dere en blødning og ett av embryoene klarte seg?
Snowflake_83 Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg fikk satt inn to blastocyster, og har lurt på det samme :-) Jeg er bare 5 uker i dag, og jeg har ikke merket noen form for blødning enda... så har og tenkt tanken, med at begge gjerne klarte seg. Skal ha tidlig UL den 22.10 - da får vi jo vite hva som er status. Er utrolig spennende dette her... Hva tror du selv mam&mam?
Bethlisa Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg har satt inn to 8 delte embryo. Jeg er bare 13 DPO. Heller ikke hatt noen form for blødning enda. Jeg skal på UL til tirsdag. Håper enn ser noe da Utrolig spennende uker fremover.
embi Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Satt inn to egg to ganger. Første gangen festet ett seg, hadde ingen blødning før sa uke 6. Andre gang festet begge seg og det ene delte seg i to...sitter nå med trillinger i magen😊 alt kan skje og alt og ingenting er like normalt😉 masse lykke til!
FrkKværner Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg satt inn to hvorav ett klarte seg. Hadde ingen blødning 😊.
fisken2015 Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Satte inn to blastocyster to ganger. Hatt litt blødninger begge gangene, men dette kan jo også skyldes bruk av progesteronen. Blødde litt flere dager første gang, og bare et festet seg. Nå har begge festet seg, og jeg venter tvillinger.
mam&mam Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2014 Okei, ja dette blir nå spennende. Ingen blødning so far, er 6+2 idag, ul neste uke. Satte også inn to firedelte embryo.
Kanskje snart <3 86 Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Spennende å følge med å se om det blir en eller to hos dere:) Jeg hadde blødning og spotting i uke 5, satt inn 2 blastocycter og venter tvillinger<3 Det er ikke funnet tegn til blødning i livmor på noen av ultralydene. Er ikke kommet over sjokket og gleden av å endelig få det til:) Jeg var innstilt på at det kunne bli tvillinger, men må innrømme at jeg ikke trodde jeg skulle ha så flaks på første eggdonasjonsforsøk;)
klishe89 Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Satt inn to 8-delte. Begge festet seg og utviklet seg til ca 5+4, men da begynte jeg å blø. Blødde til og fra i to uker og så kom det ene embryoet ut. Det var fortsatt synlig på ul i uke 7, men var lite og ikke noe hjerte. Det andre levde i uke 7 og håper det klarer seg.
mam&mam Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2014 Huff, håper jeg slipper å blø noe... Uansett hvor mange det er der inne 💜 Kan ikke vente til ul er overstått altså...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 Satte inn to embryo og på UL i uke 7 var det en perfekt på 7+0 og en mer usikker. Det så ut til at den hadde stoppet opp på uke 6+4ish. På UL uka etter ble det bekreftet at baby nr 2 hadde stoppet opp. Dette refererte gyn til "vanishing twin" og forklarte hvis en av to stopper opp, vil den så og si alltid bli "absorbert" av kroppen uten noe form for blødning. I UL uke 12 kunne legen fortsatt se en mørk flekk. På OUL i uke 19 var det ingen rester igjen. Pga økt bruk av tidlig UL ser man at "vanishing twin" vanlig (men ikke farlig for nr1). Jeg tenker bare på hver heldig jeg var som fikk satt inn to slik at jeg mest sannsynlig slapp å oppleve en tidlig SA siden embryo ikke var levedyktig (eller hadde håp om en i fryseren som uansett ikke kunne levere). Nr 1 har forresten utviklet seg helt fint hele veien (jeg ble til og med satt frem nesten 1 uke på OUL - skal vel ikke være "mulig" når man vet på timen når befruktningen var?!). Lykke til!!! Å se et bankene hjerte er så stas (selvom det ikke er to). Anonymous poster hash: 16dca...759
TrudeSagen Skrevet 9. oktober 2014 #12 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg fikk satt inn ett 8-delt og ett 4-delt 19/9, og hadde en frisk blødning 29/9. Ingen klumper, mye lysere og sparsom enn starten på en mens. Positiv test samme dag, og fin hcg stigning utover uka (220 30/9, 482 2/10) . Er nå 5+1, planlagt UL om litt over to uker. Har tre spontanaborter bak meg ila de siste to åra, så slipper ikke akkurat jubelen løs.
Optatium Skrevet 9. oktober 2014 #13 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg fikk satt inn to egg, ett festet seg, men hadde ingen blødninger.
chicaah Skrevet 10. oktober 2014 #14 Skrevet 10. oktober 2014 Satt inn to, ett festet seg. Ingen blødning.
mam&mam Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #15 Skrevet 10. oktober 2014 Takk for svar alle blir spennende på ul 💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå