Gå til innhold

Noen som venter sitt tredje barn?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg er 24 år å venter mitt tredje barn har to gutter på 3 1/2 år og en på snart 2 år har termin 17 juni, vet ennå ikke kjønn får vite det sannsynligvis på ultralyd på torsdag <3

Anonymous poster hash: a8e85...9d7

Venter nr 3 i juni:) har en gutt på 4,5 og ei jente på 3 så vi trenger også en bil med plass til 3 seter.. Ikke bare bare å finne det😜 skal ikke vite kjønn denne gangen heller så er spente på hva som skjuler seg der inne:)

Venter vårt 3. barn, har jente og gutt fra før på 8 og 6 år. Er 35 og blir 36 før barnet kommer. Føler meg absolutt ikke som en oldie,hehe

Må jo endre litt på dette, fant jo ut ca 1 mnd etter dette innlegget at jeg venter tvillinger, så det blir faktisk 3. OG 4. barna våre så her blir det liv! Og så må vi bytte bil....

Jeg venter også nr.3. Har to gutter på 2 år og 3,5 og termin med jente i begynnelsen av mai.

Jeg er 38 år og føler meg heller ikke som en oldie. Kan jo si jeg begynte sent med å få barn men gammel føler jeg meg i hvertfall ikke! 

;) 

Venter vårt 3. barn, har jente og gutt fra før på 8 og 6 år. Er 35 og blir 36 før barnet kommer. Føler meg absolutt ikke som en oldie,hehe

Må jo endre litt på dette, fant jo ut ca 1 mnd etter dette innlegget at jeg venter tvillinger, så det blir faktisk 3. OG 4. barna våre så her blir det liv! Og så må vi bytte bil....

Gratulerer med to i magen!

Kan jeg spørre om hva slags bil dere vurderer? Her må vi også bytte, men en caravelle blir altfor dyrt siden vi må kjøpe hus også...

Annonse

Gratulerer med to i magen!

Kan jeg spørre om hva slags bil dere vurderer? Her må vi også bytte, men en caravelle blir altfor dyrt siden vi må kjøpe hus også...

Vurderer VW Sharan fordi den også har 4 hjulstrekk, kanskje Ford galaxy....men må nok se på bilene først, se hvor mye bagasjeplass det er, trenger jo plass til vogna også . Foreløpig ikke vært å sett på bilene enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...