Gå til innhold

Noen som venter sitt tredje barn?

Anbefalte innlegg

Sikkert allerede spurt men jeg har vært svært lite aktiv denne gangen.

Vi venter vår tredje i begynnelsen av februar, svært uplanlagt vel og merke men nå veldig velkommen.

Har to jenter på 5 og 2 fra før og venter en pjokk.

Føler meg litt små oldies siden jeg er 31 år men sånn er jo livet.

Noen fler som venter sitt tredje nurk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144174190-noen-som-venter-sitt-tredje-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, ser den. Nå er det jo fryktelig liten forskjell på 31 og 38 da;)

oi oi oi, tvillinger! Så arti selv om det sikkert blir ganske travelt men kjenner flere med tvillinger og du verden så hyggelig de får det etterhvert som de vokser opp sammen. Du får en miniflokk du da med unger som vokser opp sammen, der tror jeg fordelene bare blir flere etterhvert som de vokser!

Når har du termin?

Jeg venter mitt 3. barn (mannens 4.) i midten av mars. Aner ikke hva jeg venter da jeg ikke har vært på ultralyd enda. Men har guttefølelse da! Har gutt på 7 og jente på 4,5. Litt oldie her og med mine 32 år:-)

Annonse

Jeg venter mitt 3. barn (mannens 4.) i midten av mars. Aner ikke hva jeg venter da jeg ikke har vært på ultralyd enda. Men har guttefølelse da! Har gutt på 7 og jente på 4,5. Litt oldie her og med mine 32 år:-)

Ja er ikke lett å dra på åra! Må jo ærlig talt si at jeg føler meg veldig lite gammel;)

Jeg venter også mitt tredje barn:-) har ei på 7 år og en på 5 år:-) jeg venter ikke min før i slutten av mars eller begynnelsen av april så litt etter dere over her da men:-/ i følge ultralyd i går så venter jeg ei lita jente denne gangen:-) er i uke 15 nå:-) koselig å spennende:-)

Ja er ikke lett å dra på åra! Må jo ærlig talt si at jeg føler meg veldig lite gammel;)

Føler meg ikke særlig gammel selv:-) er ikke bestandig jeg vet hvor gammel jeg er engang! Uansett.... enhver alder har sin sjarm, er det ikke så man sier?

Tredje her også :-) Har to jenter på 6 og 9, og lillebror er ventet i mnd skiftet desember/januar :-) Småoldie på 34 jeg da ;

Føler meg ikke særlig gammel selv:-) er ikke bestandig jeg vet hvor gammel jeg er engang! Uansett.... enhver alder har sin sjarm, er det ikke så man sier?

Åh, kjenner meg så godt igjen. Disse kidsa holder meg vel barnslig ung noen ganger! Så hyggelig med flere som venter nr tre. Det er jo litt utfordringer med tre unger kjenner jeg, sånn som bil-løsning osv. Minsten er også i skikkelig klenge trass alder som jeg håper blir bedre de neste 4 mnd før lillebror har sitt inntog og hun ikke lenger er minst. Storesøster gleder seg så det er jo superkos. Bare glad vi fikk unna oppussinga i forrige baby runde. Bilstol og vogn har jeg fra før.

Annonse

Jeg venter også mitt 3. barn. Er planlagt. Er 36 år og begynner å føle meg litt gammel. Har ei jente på 10 og en gutt på 8, så det blir en liten attpåklatt. Jordmor var veldig sikker på at det blir ei jente :duskedame:  Skal på 3D ultralyd om en mnd tid :rolleyes: Termin er 6. februar.

Jeg venter også mitt 3. barn :)

Har en gutt på 8 og ei jente på 6 fra før og er 31 år gammel. Føler meg overhode ikke som gamlis :)

Planlagt og veldig høyt ønsket!

Skal på tidlig UL om 8 dager siden jeg har brukt pergo for å få eggløsning, så vi er veldig spent på om det har løsnet mer enn ett egg.

6+3 idag :)

• 2 uker senere...

Her kommer nr 3 i mai. De to andre er 3,5 år og 11 mnd. Ikke planlagt, men veldig velkommen for det. :)

Bil, ja. Vi har en stasjonsvogn nå, en peugeot 508. Den får fint plass til 3 barneseter, men med bikkje i bur bak, blir det ikke plass til vogn. Derfor vurderer vi en Volkswagen Caravelle. De er dyre, så må se oss om etter en brukt.

Jaja... her venter jeg nr 4 i mai. ikke helt etter planen, men nå gleder vi oss over å få oppleve dette på nytt.

Bil blir en utfordring og vi må nok bytte inn de to vi har med en 7 seter.

Og oldies?? Jeg er 41 år! Men føler meg slett ikke som noen oldies! :-)

Endret av Ooops I did it AGAIN

Er 32 år og venter nr. 3 i april. Har to gutter på 4 og 1,5 år. Vi venter på den nye ford s-max som skal komme for salg forhåpentligvis før sommeren. Har nå Toyota avensis og der er det IKKE plass til 3 barnester i baksetet. :-o

Endret av Rose04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...