Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Noen som vet om det er sømmonn inkludert? Anonymous poster hash: bff47...87f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Ingen som vet? Anonymous poster hash: bff47...87f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 I de jeg kjøpte for noen dager siden var det inkludert sømmonn på 1 cm. Jeg lurer på hva de hullene i mønsteret er for noe? Anonymous poster hash: c5804...7e5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 I de jeg kjøpte for noen dager siden var det inkludert sømmonn på 1 cm. Jeg lurer på hva de hullene i mønsteret er for noe? Anonymous poster hash: c5804...7e5 Takk for svar stod på på pakken? Sånn i tilfelle set ikke gjelder alle. Jeg har ikke kjøpt mønster derfra før så er usikker på hvilke hull du snakker om, men kan det være til å feste mønsteret til stoffet med knappenåler? hi Anonymous poster hash: bff47...87f
Aliniane Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Det er sømmonn inkludert på mønsterene, og hullene indikerer trådretningen på stoffet. Om du syr i et stoff med striper feks, så bruker du hullene til å sikre at stripene blir rette på mønsteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå