Gå til innhold

Barnas hus outlett!!

Anbefalte innlegg

Idag dro vi til barnas hus sitt outlett ved buskerud senteret. Det var sååå mange som hadde snakket varmt om dette stedet. Dette var butikken hvor du kunne gjøre mange kupp! Vi var på jakt etter vogn, bilsete osv.. Alle de store tingene. De hadde absolutt ingenting!! Lenge siden jeg har vært så skuffet. Det eneste de hadde var masse klær, sko osv.. Så da vet dere det ;-) Slipper andre å dra på bomtur!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144174083-barnas-hus-outlett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Var på Barnas hus outlet på Kalbakken. Var en av de største skuffelsene i mitt liv. Hadde også hørt så mye bra. Var utelukkende klær fra reflex der. Skikkelig nedtur Var også rotete og helt forferdelige lokaler. 

Anonymous poster hash: 5d8a5...88f

Skjønner du ble skuffet. De har hatt seter og vogner tidligere, men de skal legge ned så kvittet seg med det for en stund siden. Det de fortalte meg når jeg ringte for å høre om de hadde bilsetet hvertfall..

Anonymous poster hash: 5d657...e1d

jeg har handlet på outletten i Krokstadelva mange ganger og er super fornøyd, og så om det kun er klær fra refleks? Ull tøy til 49 kr pr del, votter og luer til 10 kr stk det er da billig!!

De har og noen bilstoler og vogner men satser vel mest på klær.

Sist handlet jeg gummistøvler, høstjakke, overtrekksbukser og en kjole til vesla for under 300 kr.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...