Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 U/t Anonymous poster hash: 9d78a...b0e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har fått beskjed av frisøren min flere ganger om å bare stikke innom ved behov, så skal de stusse luggen. Har forstått det som at de gjør dette gratis. Anonymous poster hash: fca56...946
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg skal ikke bare stusse. Jeg er ikke fornøyd med den, så må klippe den litt tykkere og skråen skal være litt brattere... Anonymous poster hash: 9d78a...b0e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Prisene svinger Anonymous poster hash: 0a8b6...d92
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg var innom en salong i utkanten av Bergen, der betalte jeg over 500 kr for å stusse luggen til barnet mitt.. Holdt på å å sjokk, trodde jeg skulle slippe unna med et par hundrelapper, men aldri i verden om jeg hadde trodd at det skulle bli over 500 kr for 5 min klipping Anonymous poster hash: a4ed3...9a6
Amabolla Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Fra 50 til 250 kr. Spørs hvor lang tid det tar, hvor mye som skal av og om ny lugg må "designes".
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Ingen erfaring fra meg selv, men barnet mitt går til barnefrisør (opp til 15 år) som tar 100 kr for lugg. Synes det er fin pris, da særlig på barn, som jo kan være vanskeligere å klippe... Tynne fjoner av et hår på ettåringene/toåringene, sitter urolig, kaster på seg, vil ikke, tør ikke... Kan ikke skjønne hvordan noen kan ta mer enn 100 kroner. Anonymous poster hash: d6893...4d4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Her jeg bor skal de ha 450kr uansett hvor mye/lite de klipper. Latterlig spør du meg! Anonymous poster hash: 9dfb7...510
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg var innom en salong i utkanten av Bergen, der betalte jeg over 500 kr for å stusse luggen til barnet mitt.. Holdt på å å sjokk, trodde jeg skulle slippe unna med et par hundrelapper, men aldri i verden om jeg hadde trodd at det skulle bli over 500 kr for 5 min klipping Anonymous poster hash: a4ed3...9a6 Himmel! Er jo mer enn hva jeg betaler for full klipp av meg selv det jo... Anonymous poster hash: 3b308...51d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #10 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg pleier ikke å måtte betale noe som helst for å klippe panneluggen min. Går til den faste frisøren som også klipper meg hver 3. mnd (langt hår). Stikker innom ca 1 gang i måneden. Er ikke min faste frisør der, gjør en av de andre det gratis. Anonymous poster hash: 61ed9...3a1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Hos min frisør stusser de lugg gratis, men det forutsetter nok at du er kunde der. Anonymous poster hash: c4944...20c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg var innom en salong i utkanten av Bergen, der betalte jeg over 500 kr for å stusse luggen til barnet mitt.. Holdt på å å sjokk, trodde jeg skulle slippe unna med et par hundrelapper, men aldri i verden om jeg hadde trodd at det skulle bli over 500 kr for 5 min klipping Anonymous poster hash: a4ed3...9a6 Det er jo flåing! Min frisør tar samme pris for barneklipp som for voksenklipp - men han er like nøye med barn som med voksne og bruker samme tiden. Egentlig ønsker han ikke å klippe barn, så han sier at prisen er en fin måte å ikke få barn dit på Så i utgangspunktet så klipper han bare barna til noen få utvalgte voksne kunder, gjerne hvor han har møtt barna tidligere også, og han krever at de må sitte i ro den tiden det tar. Det fungerer for alle parter. De få barna han faktisk klipper sitter høytidelig og er kjempefornøyde, foreldrene er fornøyde fordi resultatet blir så bra og fordi ingen andre får barna deres til å sitte så lenge i ro Jeg synes det er helt greit at han gjør det på den måten, så får andre ta de kjappe barneklippene. Men 500 for 5 minutter, det er bare rått! Anonymous poster hash: 23b56...b30
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Synes forøvrig at prisene hos frisør er blitt helt hinsidige. 800 kr for en helt vanlig dameklipp. Ikke noe fancy. 1100 kr for en minicolor, ikke klipp. Enkel barneklipp (halvparten av klippen med maskin) 570 kr Får egentlig hakeslepp - skjønner ikke hvordan de kan ta sånne priser. Samtidig som de ofte holder på med andre, starter opp eller avslutter en annen kunde Rett og slett RIPP OFF Anonymous poster hash: 3bcae...253
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Synes forøvrig at prisene hos frisør er blitt helt hinsidige. 800 kr for en helt vanlig dameklipp. Ikke noe fancy. 1100 kr for en minicolor, ikke klipp. Enkel barneklipp (halvparten av klippen med maskin) 570 kr Får egentlig hakeslepp - skjønner ikke hvordan de kan ta sånne priser. Samtidig som de ofte holder på med andre, starter opp eller avslutter en annen kunde Rett og slett RIPP OFF Anonymous poster hash: 3bcae...253 De må jo ta det de tar for at det skal gå rundt. Ikke akkurat noe høyt lønnet yrke heller, men det er dyrt å drive salong. Til HI: 150 kr pleide jeg å betale, det er vel en 4-5 år siden jeg hadde lugg. Anonymous poster hash: 13233...062
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 Hvorfor ikke klippe panneluggen selv? Kjøp en rimelig saks, fukt håret, gre panneluggen, ta vekk hårfjoner som ikke er pannelugg, dra panneluggen ut mellom fingrene, og klipp alt i et jafs. Husk at tørt hår, krymper, så klipp lenger ut enn du tror. Og prøv igjen om det blir for langt. Har gjort det i alle alle år selv. Panneluggen blir ellers klippet når jeg er hos frisøren tre, fire ganger i året. Anonymous poster hash: 7264e...95f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #17 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg betaler ingenting, men nå er hele familien kunder hos samme frisør så han klipper hele familien jevnlig. Hadde jeg gått innom en vilt fremmed frisør hvor jeg ikke var kunde hadde jeg regnet med å betale full pris... Anonymous poster hash: 68a8c...5ee
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #18 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg er frisør. Vi hat fastpris som er 100 kr. Tar mindre om det er bare litt småfiks. Men en ny lugg koster fullpris som er 100kr;) Anonymous poster hash: b1113...97d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #19 Skrevet 8. oktober 2014 Herregud... så nå at svaret mitt her over så utrolig rart ut:p jaja.. hilsen meg som bare måtte få inn en ekstra gang at prisen for lugg er 100 kr! Anonymous poster hash: b1113...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå