Gå til innhold

Når bestille legetime...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen år siden sist jeg var gravid,så jeg husker ikke helt i hvilken uke jeg var hos legen første gang.. når er det vanlig å bestille seg time...?

Tror jeg er i uke 5-6 nå så regner med det er for tidlig enda...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastlegen min sa fra uke 12 :)

Anonymous poster hash: 86fb6...d17

Skrevet

Fastelgen min sa uke 12 når jeg ble gravid på naturlig måte. Når det er IVF vil hun ha første kontroll i uke 7:)

Skrevet

Veldig vanlig å ha første svangerskapskontroll mellom uke 8-12. Er ikke så mye som skjer i starten, men greit å fylle ut helsekort, søke fødeplass/ultralyd. Rett og slett komme inn i systemet :)

Skrevet

Sikkert greit å bare ringe å bestille så fort som mulig dersom fastlegen din er litt opptatt. Jeg ringte i uke 8 for å få time i uke 12. Tenkte jeg var ute i god tid.. De ville ha meg inn i uke 10, men fikk ikke time før jeg er 13+1 pga av legen ikke hadde tid før!

Skrevet

De som bor i Oslo området og ønsker seg Riksen eller Ullevål pleier å måtte søke tidlig om fødeplass og går tidlig til legen. Legen min sier uke 12 og det holder jo egentlig. Har man noen bekymringer eller plager så er det greit å gå før

Skrevet

Jeg er i uke 5+3 og skal ringe jordmor i morgen. Er lang vente tid hos henne, og jeg får ekstra oppfølging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...