Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Del Skrevet 8. oktober 2014 Blir ikke brystene herdet? Bært mye sår og er redd for å slutte.. Anonymous poster hash: 99166...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteTroll Skrevet 8. oktober 2014 #2 Del Skrevet 8. oktober 2014 Da fortsetter du. Jeg brukte purelan lenge ned førstemann, men med andremann brukte jeg det bare et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nå har jeg kommet til det hvor ikke tør å prøve uten tilfelle sårheten kommer tilbake. Baby er 1 mnd gammel.. Bruker kun ullinnlegg også. Innbiller meg at det er best? Anonymous poster hash: 99166...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteTroll Skrevet 9. oktober 2014 #4 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nå har jeg kommet til det hvor ikke tør å prøve uten tilfelle sårheten kommer tilbake. Baby er 1 mnd gammel.. Bruker kun ullinnlegg også. Innbiller meg at det er best? Anonymous poster hash: 99166...cb4 Ull er fint, men det kan være lurt med engangsinnlegg inni som du bytter når det har lekket melk. Du sparer også ullinnleggene dine for salve og melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har prøvd det men synes det er så hardt og "tørt" med de mot brystknoppen. Har kjøpt avant men bruker de ikke :/ Anonymous poster hash: 99166...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Del Skrevet 12. oktober 2014 Du vlir herdet, bare br uk purelan når du kjenner det trengs:) det gjorde jeg.,plutselig kjente jeg bare aldri at det trengtes mer:p men kan være det var gått to måneder eller noe. Anonymous poster hash: d1568...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 13. oktober 2014 #7 Del Skrevet 13. oktober 2014 En salve som funker mye bedre når man er sår, er bepanthen! Jeg ble kvitt sårheten omtrent med en gang, syns ikke purelan hjalp noe særlig. Bepanthen kan også brukes på såre babyrumper og på dine egne såre lepper. Prøv da vel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fillibobba Skrevet 13. oktober 2014 #8 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg brukte purilan første 7 ukene tror jeg. Ellers brukte jeg avent sine engangs inni ull, men de er jo så harde! Fant ut at libero sine er 100 ganger mykere, og 60 kroner billigere;) Så nå bruker jeg bare de, og ikke purilan:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå