Gå til innhold

Handle på klarna konto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan tipse meg om butikker med barneklær der man kan bruke klarna konto.

Nei, trenger ikke en leksjon i bruk og forbruk og kreditt osv osv. Har full kontroll på økonomien. Hadde klarna konto osv. vært noe jeg brukte ofte så hadde jeg forsåvidt ikke trengt å spørre om noen kan tipse meg om hvor det kan brukes.

Pengene for å betale klærne kommer om et par måneder, men vinterklær trenger de nå.

Anonymous poster hash: 3d748...6d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stylepit.no

30 % på mye nå☺️

Anonymous poster hash: 51465...7f0

Skrevet

Flere? :)

Skrevet

familiebutikken, miito , ludostore .. Det er disse jeg kom på i farten.

Om du trenger vinterdresser så har miito og ludo troll helårsdress på tilbud til 1000 kr :)

Skrevet

Handler med klarna konto stadig. Er det negativt det å nå?

Anonymous poster hash: 00462...341

Skrevet

Søkte på klarna for å se om det var noen andre tråder for å få tips om butikker før jeg lagde denne. Og ja, det var vist nok negativt å bruke klarna konto ja :( "Om man ikke hadde penger til betale klærne med gang så kunne man sjekke finn.no etter brukte klær for så å ta seg en tur innom tv3 og de et par episoder av luksusfellen" Ble ikke helt ordrett dette, men orket ikke søke etter den tråden igjen.

Skrevet

Jeg har brukt klarna konto, og syns det er problemfritt. Eier ikke kredittkort, men klarna konto føler jeg er en sikker betaling da jeg ikke liker å bruke kortet på nett (opplevd svindel). Enten betaler jeg regningen med en gang jeg får den, er det litt trangt betaler jeg f.eks halvparten og resten måneden etter. Føler de fleste nettbutikkene bruker klarna, men har brukt mye miinto selv.

Anonymous poster hash: 9d0bb...f4b

Skrevet

Det gjelder bare å ha selvinnsikt på hva en faktisk har råd til å kjøpe

Skrevet

Handlegaten.no tror jeg du kan handle med klarna 😊

Anonymous poster hash: 29686...80a

Skrevet

www.barnebutikken-lykkeliten.no

www.miinto.no

Anonymous poster hash: 04bbd...a8f
Skrevet

Det gjelder bare å ha selvinnsikt på hva en faktisk har råd til å kjøpe

Nettopp!!! Ingen vits i å handle over evne bare fordi pengene ikke forsvinner fra konto med en gang. Det skal til syvende og sist betales.

Skrevet

Zalando.no, lekmer.no- masse yttertøy og kjente merker  :P

Skrevet

samsofie.no og en drøss andre. Syns det er mer regelen enn unntaket at nettbutikker har klarna som alternativ. Jeg bruker det nesten alltid så lenge det er gratis og de ikke tilbyr paypal, da slipper jeg å reise meg opp og lete fremt bankkort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...