Gå til innhold

Oi oi hører vist til her!!! 4. I magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes for en overraskelse! Litt sjokkert, men klarer ikke annet enn å smile 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Firlinger... Eller baby nr 4 ;):P

Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer! :-) Jeg får helt gåsehud om dagen jeg. Skulle tro jeg kjente dere alle som én ;-)

Skrevet

Spør som hun over,fire i magen eller nr fire,haha :P uansett,gratulerer så masse :)

Skrevet

4 med . bak er Fjerde ja :P

Skrevet

men for all del, forfjamset selv så det går litt fort i svingene når jeg skriver :)

Skrevet

Gratulerer!! Nr 4 i magen her også

Skrevet

Gøy at noen fler venter fjerde. Skal love dere at jeg gruer meg til å fortelle omverden det

Skrevet

Gøy at noen fler venter fjerde. Skal love dere at jeg gruer meg til å fortelle omverden det

Skjønner hva du mener. Jeg venter nr 3, og vet at det kommer til å bli reaksjoner. Fortalte det til mamma og pappa, og pappa reagerte med "å neeeeeeeeeiiiiiiii!!!!" Herlig. Takk pappa.

Skrevet

Samme som pappa gjorde da jeg ventet nr 3 Han kunne styre sin begeistring, men var ikke negativ underveis og stilte 100 prosent opp for meg og de to eldste. Nå er jo også minste meget begeistret for morfar og det smelter ham totalt så det varmer hos meg

Skrevet

Pappa ringte forresten i dag og unnskyldte seg. Han sa at han umiddelbart tenkte at "nå får hun sparken for å ha blitt gravid IGJEN!" Neida, pappa, det går nok bra. :)

Skrevet

Godt det, fedre har en egen evne til å si sin mening uten å tenke

Skrevet

Jeg gruer meg også, vet det blir reaksjoner, noe jeg synes er trist :-/. Jobber med meg selv for å ikke bry meg om disse reaksjonene...

Har fortalt det til ei venninne, og til min skuffelse spurte hun umiddelbart om jeg skulle beholde det! Og det gjorde også min "nestsjef"(kvinne), da jeg bestemte meg for å si det slik at arbeidsplassen kan forberede seg. Jeg jobber turnus, og vil be om tilrettelegging tidlig for å,unngå nattarbeidet. Jeg kan ikke for det, men blir nedrykt av slike reaksjoner. Eeer det muuulig? Sier jeg, så frekt. Jeg kunne da aldri ha sagt slikt til noen!?

Skrevet

Jeg fikk også spm om jeg skulle beholde. For et tankeløst spørsmål! Jeg ble både sint og lei meg, men prøvde å ikke vise det. Leit.

Skrevet

Ja vet du det er det frekkeste. Man hadde vel ikke fortalt det om man ikke skulle beholde .?

Skrevet

Må si det er rimelig spesielt å reagere negativt når noen forteller om at man er gravid. (altså av venner og familie som ikke blir direkte påvirket av det) Er overraska over at det er så mange som har opplevd det... :-( Venter nr. 3 her og alle har vært glade og positive og gratulert så mye. Vet ikke hva jeg hadde tenkt hvis noen hadde reagert negativt på det. Kan ikke tenke meg de ville reagere negativt hvis vi får nr. 4 om noen år også heller, men vi får se.  Skjønner at det er sårende og lite hyggelig da. Jeg blir jo kjempe glad da folk blir glade for oss og gratulerer og sier at det er jo kjempestas og veldig gøy. :-)

Anonymous poster hash: 15f8e...bdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...