Gå til innhold

Baby på 6 mnd avviser puppen og nekter å drikke fra flaske...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Baby har vært skikkelig på med puppingen, men nå virker det ikke som om babyene mer interessert. Baby spiser bare i er par minutter når den legges til :-( er dette slutten på amminga?? :-( og hva skal jeg gjøre når jeg ikke får baby til å ta flaske eller kopp?

Så leit dersom amminga skulle være slutt allerede nå :-(

Anonymous poster hash: 10098...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være at babyen har ubehag? F.eks at det er tenner på vei? Vi merket det samme nemlig, men plutselig dukket det opp en liten tann og da gikk det seg til igjen :) 

Vil anbefale deg å pumpe litt hvis du er redd for at produksjonen skal falle, og tilby mer annen mat/vann i denne perioden, men fortsett å tilby brystet ofte også. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 0d7f6...9a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelig. HS sa til meg at det ofte skjer i den alderen fordi de blir mer interesert i omgivelsene og derfor ikke "gidder" å spise. Jeg opplever det samme; hun spiser i maks et par minutter til hun ikke kjenner sult mer og så hiver hun seg av puppen og titter rundt. Jeg må sitte i et mørkt rom og helst amme når hun er trøtt for å få henne til å spise mer. Så blir en del pumping her... 😊

Anonymous poster hash: 39f9b...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om det blir bedre her nei. Nå har ikke baby villet amme på nesten 7 timer. Og vanligvis når baby våkner på natten, så er det kun pupp som gjelder, men nå hyler baby bare når jeg tilbyr pupp. Ikke vil baby ha flaske eller kopp med verken vann eller MME :-( hva skal jeg gjøre?? Hi

Anonymous poster hash: 10098...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...