Gå til innhold

Clearblue krysstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne positiv?? Hadde muligens eggløsning 22 sept, forventet mens 6 oktober ? Sluttet på p pille 1 måned siden. Skjønner ingenting, tok samme test for noen dager siden som var blendahvit..

Anonymous poster hash: 3c316...753

post-42-6608_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gjør jeg det? Hvordan legge ut?

Skrevet

Er du på mobil? Gå nederst på siden, trykk på full versjon, og da står det galleri, og legg det ut der:)

Skrevet

Skal se. Takk! Så kommer bilde

Skrevet

Kan du finne det nå? Ligger på galleri

Skrevet

Det er nå iallefall en strek der ;) Ser jo positiv ut :) Litt svak, men regner med en ny test vil være sterkere om et par dager. Gratulerer :D Heldig som har fått det til så kjapt ;)

Skrevet

Denne ble tatt kl 16.30 i dag, reiste å kjøpte en digital og en docmorris og testet senere kl 18. De va begge negativ/ ikke gravid. Så da skjønner jeg ingenting. Men håper at om noen dager er denne streken sterkere. Aldri fått sann strek før, alltid vært helt hvit i bakgrunn. Og dette svaret i dag kom innen 1 -2-3 min

Skrevet

Noen andre som kan bedømme testen etter egne erfaringer?:)

Skrevet

Ligner veldig på min første positive test. Fikk gravid på digital dagen etter. Begge på ettermiddagsurin.

Anonymous poster hash: c0e03...69f

Skrevet

Denne ser positiv ut. :-) min så også sånn ut, og 2 dager senere fikk gravid på cbd. Så ta en ny test litt senere.. :-)

Skrevet

Kanskje ta en test når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Ta clearblue kryss da også tenker jeg. Klarer ikke å vente. Ble jo helt i lykkerus da jeg så denne streken, så håper det er noe som spirer☺

Skrevet

Den er uten tvil positiv :)

Du kan se på min på mitt galleri 13 dpo. Den er minst like svak :) på IKM fikk jeg positiv digital og jeg er 5+5 idag :)

GRATULERER!

Skrevet

Hei! Nå har jeg lagt til 2 nye bilder fra testen jeg tok nå nettopp kl 15.30. Hva sier dere?

Bildene ligger i galleriet mitt

Skrevet

Ut i fra det jeg ser er den positiv :) Du får ta en ny i morgen tidlig på "mer" konsentrert urin, og se da. :) Si fra hvordan det går :) 

Skrevet

Jaa😊😊 så herlig! Håpehåpe:)

Skrevet

Tør ikke å juble😁 men... Krysset kan ikke være der uten grunn...

Skrevet

Den er positiv :) Har tidligere mye erfaring med cb kryss test. Er nok bare at du har testet litt tidlig og derfor er den svak. Men absolutt positiv :). Gratulerer!

Skrevet

Ja jeg har testet to slike no, bør jeg ta en i morgen på morgenurin? Eller vente til fredag eller helgen?

Skrevet

Den ser positiv ut for meg:))) Vent ett par dager med ny test du:) el kontakt legen og dra innom å ta en blodprøve, det gjorde jeg idag for å bli 100% sikker, får svar iløpet av 1-2 dager:)

Skrevet

Nytt bilde fra i dag! Enda sterkere strek!

Skrevet

Gratulerer :D Klart positive tester :D

Skrevet

Gratulerer kjære deg:) Du er gravid:))))

Skrevet

Tusen takk😊 tror dere en digital vil påvise i morgen? Tenker også eller i stedet for å teste mer å reise til legen å ta blodprøve ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...