Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Da har vi bestemt oss for legoland i Danmark til sommeren Vi blir tre familier til sammen, 6 voksne og 4 barn. Noen med erfaringer eller tips? Har lest litt om Lalandia og det høres jo helt topp ut, men vi har kanskje mest lyst til å leie feriehus slik at alle får bo sammen. Tenker å reise siste uken i skoleferien, det blir vel i uke 33 tror jeg. Noen med tips på hvor vi kan få tak i rabatter eller evt gratisbillett? Setter veldig stor pris på alle tips, vår første skikkelige ferie på flere år så dette blir så morsomt for barna Anonymous poster hash: adee7...89c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg synes lalandia er supert. De har store hytter til utleie, så mulig dere finner noe som er stort nok. Eller er det fint i Kolding. Danmark er jo heller ikke så veldig stort så det er jo mulig å bo litt unna også om man reiser med bil. Legoland i sommerferien er KØ, men uke 33 er helt fantastisk. Vi har vært der siste uken i skoleferien flere ganger:) Anonymous poster hash: 56c4d...818
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Så koselig! Feriehus er langt billigere enn hotell. Er ofte gratisbilletter på frokostblandingpakker. Se om det kanskje er på nett? Ellers er det ofte tilbud om rabatt gjennom brosjyrer du kan få i Danmark og 2 for 1 sånn at Lalandia blir gratis ved kjøp av Legoland billetter. Anonymous poster hash: 1cf12...ab6
BellaSuz Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Anbefaler å kjøpe pakketur gjennom Color line superspeedbåten Larvik-Hirtshals:) Kjempeflott feriehus i lalandia, inkl Legoland og inngang til aquadome. Da har dere alt dere trenger:) det finnes feriehus som passer dere også mener jeg:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 tidligere vet jeg det har vært gratisbilletter til barn,når en voksen betaler i BR katalogene. Anonymous poster hash: 16ed3...076
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Vi var der i sommer Vi kjøpte pakka med speedbåten og 2 dagers billett til legoland, men vi bodde i Ringkøbing, så det var litt over en time å kjøre. Vi var der på en tirsdag (som visst var, i følge stat., er den travleste dagen). Det var helt kaos, laaaaange køer, sto timesvis i kø i solsteika ved hver ting. Men kl 16, vips; var alle borte. Maks 1 min å vente, som oftest gikk vi rett fram til "start". Ungene var helt utkjørt så de orket ikke dag 2. Så om vi skal dit en gang til så ville jeg valgt å dra litt senere på dagen. De aller fleste kommer tidlig og ønsker å gjøre mest mulig med en gang, men etterhvert har de prøvd det meste, og da roer køene seg. Hadde heller vært der fra 14-20 enn fra 10-16, for å si det sånn det var en fryd å være der etter kl 17. Lite folk, lite trengsel og køer, og sola var ikke så sterk lenger DA storkoste ungene seg Anonymous poster hash: e52e8...a58
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Tusen takk for mange svar Anonymous poster hash: adee7...89c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Lønner seg å kjøpe pakketur med speed-båten til Color Line fra Larvik eller Kristiansand. Da får du todagersbillett til Legoland med i prisen. Lalandia er helt supert, ungene elsker det. Hvorfor ikke bestille hytter ved siden av hverandre, da får dere litt privatliv, men ungene kan leke, dere kan sitte på verandaen sammen etter at barna er lagt osv. Anonymous poster hash: 9e7e3...022
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 Vi bodde også på Lalandia. Likte det veldig godt. De har mange forskjellige hytter. Som denne : http://www.lalandia.dk/no/feriehuse/pages/ClassicPlus8Billund.aspx Anonymous poster hash: 4fd48...824
Elza Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Vi leide hytte der i sommer for 6 personer. Var helt fantastisk! Var som å bo i en liten enebolig som var helt ny. Vi bodde på det nyeste feltet så vi var en av de første som bodde der Går tog til Lalandia flere ganger daglig om man ikke gidder å ta spaserturen på 10 min. og det er jo så klart gratis tog Anbefaler å ta kjøreturen til Rema som ligger rett ved for matbutikken på Lalandia er dyrt. Ellers anbefaler jeg også badeland på Lalandia og dyreparken som ligger ca. 3 kvarter kjøretur unna Der kjører man med bilen gjennom parken
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Vi bodde også på Lalandia. Likte det veldig godt. De har mange forskjellige hytter. Som denne : http://www.lalandia.dk/no/feriehuse/pages/ClassicPlus8Billund.aspx Anonymous poster hash: 4fd48...824 Ser de starter å ta i mot bestillinger for 2015 medio oktober. Hvor mye koster en slik hytte for en uke? Sånn cirka? Anonymous poster hash: adee7...89c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Vi bodde også på Lalandia. Likte det veldig godt. De har mange forskjellige hytter. Som denne : http://www.lalandia.dk/no/feriehuse/pages/ClassicPlus8Billund.aspx Anonymous poster hash: 4fd48...824 Ser de starter å ta i mot bestillinger for 2015 medio oktober. Hvor mye koster en slik hytte for en uke? Sånn cirka? Anonymous poster hash: adee7...89c Når jeg søker får jeg opp at denne største hytten ligger på ca. 20 000 kr for 7 netter. Anonymous poster hash: 4fd48...824
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Lalandia er supert, vi har vært der 3 år på rad. Du får jo leid enten hytter eller hus, så dere skulle vel få plass alle.. Vi reiste fem voksne og tre barn ett år og det gikk fint. Er ofte gratisbilletter på cornflakes-pakken så vi spiser en del cornflakes i perioder. El vil jeg anbefale dere å unngå juli mnd hvis mulig - er alt for mye folk! Anonymous poster hash: 53722...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå