Gå til innhold

Noen som kan tyde drømmer her?

Anbefalte innlegg

Hei :)
Jeg har i det siste hatt en drøm mer eller mindre hver natt, men den er så rar.

Jeg er på ultralyd og får vite at jeg er gravid i tiende uke med en jente som kommer i januar. Alt annet er fryktelig utydelig, men denne "scenen" er så virkelig at jeg kunne nesten bannet på at det er sant.  Litt senere kommer det også alltid opp en ring med en stooor grønn sten som jeg må passe godt på. Denne blir senere borte mens jeg er kidnappet av sjørøvere (type Sinbad og Jack Sparrow, så det er ikke noe mareritt altså). Når dette sjørøverskipet legger til kai er jeg plutselig fri og mens jeg går langs kaien ser jeg meg selv MED denne ringen... Og så våkner jeg.. 

Jeg har allerede en sønn, har ikke lyst på flere barn med en gang, og er ikke gravid for øyeblikket. Ikke fryktelig fan av sjørøverfilmer og har ingen ønsker om å være gift eller forlovet akkurat nå. 

Håper en eller annen kan gjøre meg litt klokere.

Har forresten sjekket drømmetydning sider på nettet, men jeg klarer ikke se den store sammenhengen.

Anonymous poster hash: b290b...08e
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144173775-noen-som-kan-tyde-dr%C3%B8mmer-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, men jeg har allerede prøvd meg frem der uten særlig resultater. Ble litt for mange detaljer og muligheter for tydning så jeg så ut som et spørsmålstegn når jeg var ferdig  :P 

Men igjen, tusen takk for svar :)

• 3 uker senere...

Hei :)

Jeg har i det siste hatt en drøm mer eller mindre hver natt, men den er så rar.

Jeg er på ultralyd og får vite at jeg er gravid i tiende uke med en jente som kommer i januar. Alt annet er fryktelig utydelig, men denne "scenen" er så virkelig at jeg kunne nesten bannet på at det er sant. Litt senere kommer det også alltid opp en ring med en stooor grønn sten som jeg må passe godt på. Denne blir senere borte mens jeg er kidnappet av sjørøvere (type Sinbad og Jack Sparrow, så det er ikke noe mareritt altså). Når dette sjørøverskipet legger til kai er jeg plutselig fri og mens jeg går langs kaien ser jeg meg selv MED denne ringen... Og så våkner jeg..

Jeg har allerede en sønn, har ikke lyst på flere barn med en gang, og er ikke gravid for øyeblikket. Ikke fryktelig fan av sjørøverfilmer og har ingen ønsker om å være gift eller forlovet akkurat nå.

Håper en eller annen kan gjøre meg litt klokere.

Har forresten sjekket drømmetydning sider på nettet, men jeg klarer ikke se den store sammenhengen.

Jeg føler det handler om en ny begynnelse, som først virker skremmende, du føler deg kanskje fanget og tvilende. Den grønne stenen er håpet du holder fast ved, og som da drømmen viser, så kommer du fri ut av situasjonen.

Kanskje et varsel om noe som kommer.

Men så lenge du holder roen og ser fremover, så kommer du ut på andre siden mer fri og frisk enn du først trodde

Anonymous poster hash: 47e0d...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...