Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Del Skrevet 7. oktober 2014 Har hørt at de må ligge mye på mage for at de skal klare å snu seg fra rygg til mage. Noen som vet hvorfor? Jeg tenker at de må ligge en del på rygg for å oppdage føttene sine osv. Anonymous poster hash: 7a116...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chillaot Skrevet 8. oktober 2014 #2 Del Skrevet 8. oktober 2014 Mageleie styrker musklene på en annen måte enn ryggleie. Jeg leste en plass at ryggleie for babyen er som en skilpadde på rygg, den ligger hjelpeløst der på skallet sitt Min lille på 4 mnd har rullet (rydd til mage) fra hun var 2,5 mnd. Hun ligger daglig i mageleie for å styrke musklene, selv om hun ikke egentlig liker det noe særlig. Nå har hun også fått teken på rulling fra mage til rygg også. Hun har først nå funnet føttene sine, gnager på de små tærne som bare det. Tror ikke de trenger å ligge mye på rygg for å få det til, tror det kommer naturlig med alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 8. oktober 2014 #3 Del Skrevet 8. oktober 2014 De skal ligge på magen for å styrke rygg og nakkemuskler, som trengs fks når de etterhvert skal rulle, krabbe, sitte og gå Men de skal være våkne når de ligger på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå