Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh jeg blir snart gal, jeg blir så urolig i bena om kvelden.. Prøver ut kjerringråd på kjerringråd, men det hjelper kun for en liten periode.. Noen som sliter med det samme og som har noen gode råd å komme med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er så ubehagelig, sambo masserer føtterne, men med en gang han stopper begynner det. Hjelper å legge seg på et kaldt rom p ha føtterne utenfor dyna

Skrevet

ÅJada, jeg hadde det samme da jeg var like langt (langt og langt, men ja du skjønner) på vei! Utrolig irriterende, men det gikk over :)

Anonymous poster hash: dacb7...cfb

Skrevet

Jeg brukte magnesium, kalsium i tillegg kan også hjelpe i noen tilfeller. Jeg fikk tilslutt så mye plager at jeg måtte begynne på parkinsons-medisin for å kunne roe ned beina. Men for gravide så er det nok magnesium som gjelder :)

Anonymous poster hash: a33cc...edf
Skrevet

Jeg har også dette ubehaget, får det når jeg skal legge meg om kvelden... Til å bli gal av!!

Skrevet

Samme her! Var på helsekost igår og kjøpte meg en magnesium spray, skulle visstnok være det beste og sprayes rett på huden , synes det hjalp litt igår. Så får vi se ikveld :)

Skrevet

Jeg har også fått det. Ikke så ille, men ille nok til at jeg bruker laaang tid på å sovne... Jeg visste ikke det var vanlig så tidlig i svangerskapet. Jeg er bare 7 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...