Gå til innhold

Nelli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å tenke på navn og har sett litt på navnet Nelli/Nelly. Jeg synes det høres kjempesøtt ut. Pappaen er usikker på hva han synes om navnet.

Hva synes dere?:)

Anonymous poster hash: 71b98...80c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint navn, men Lana er vakrest hihi :-)

Anonymous poster hash: 54371...553
Skrevet

Kjempefint! Jeg ville nok stavet det Nellie eller Nelly :) Nelli ser litt rart ut.

Anonymous poster hash: 05a3d...06a
Skrevet

Ville stavet det Nellie i så fall.

Anonymous poster hash: e49e7...52c

Skrevet

Jeg er ikke så glad i det, men helt fint navn hvis det staves Nelly, eventuelt Nellie.

Skrevet

Oppkalt etter nettbutikken, var det første som slo meg... Men det er jo et fint navn, men ville skrevet Nelly

Skrevet

Oldemoren til barna heter nelly, derfor jeg vil kalle barnet det!;) har dere forslag til evt. annet navn som kan brukes med utg.pkt i Nelly...? Trenger jo ikke å hete Nelly, men har veldig lyst til å kalle opp barnet etter oldemor:)

Anonymous poster hash: 71b98...80c

Skrevet

Jeg synes det er pent og koselig:) Ville også skrevet det enten Nelly eller Nellie.

Nelly og Nelia kan være kallenavn for Kornelia/Cornelia -et navn jeg synes er utrolig fint (men dessverre opptatt). Så hvis det ikke må være Nelly, så ville jeg uten tvil gått for Cornelia!

Ellers synes jeg også Nelia er veldig fint (selv om fotballfrue har "stjålet" det litt nå;)).

Anonymous poster hash: c0378...018
Skrevet

Nelly er jo så fint, så jeg ville valgt det. At det er en nettbutikk, er jo virkelig ikke god nok grunn til å ikke velge det. Synes ikke det er noen liknende navn som er finere.

Anonymous poster hash: 05a3d...06a
Skrevet

Nelia er mye finere synes jeg.. Tenker automatisk på nettbutikken, Nelly Furtado eller rapperen Nelly..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...