Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig vanskelig å forklare problemet, men jeg prøver! Er i uke 25. I de siste dagene har det kjentes ut som bobler i underlivet. Akkurat som når babyen sparker veldig svakt. Det er liksom mellom skjedeåpningen og rumpehullet, og innimellom kommer kommer det en slags "stikking" i urinrøret, som om jeg skal tisse, men samtidig kjennes det ikke ut som om jeg må tisse... Ingen lekkasje eller sånt. Leverte urinprøve hos jordmor for to uker siden som var helt fin. Skal til jordmor igjen om to uker. Tror dere jeg kan vente til det, eller bør jeg kontakte lege?

Mest sannsynlig er jeg vel bare hysterisk førstegangs, men hadde satt stooor pris på svar fra noen!  

Anonymous poster hash: 85ea6...d7c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker med det samme om det ikke faktisk er babyen som sparker da? Kanskje den har flyttet seg litt og at du kjenner det andre plasser enn tidligere :-) Men er du veldig bekymret kan du jo ta en telefon til legen og spørre :-)

Anonymous poster hash: f888a...674
Skrevet

Jeg har også stikkende smerter ved det som kjennes ut som livmorhalsen og jeg antar at det er baby som sparker nedover. Kjenner igjen følelsen fra slutten av forrige svangerskap da hodet var festet og presset nedover.

Skrevet

Okey! da er det sikkert som dere sier! Det føles på en måte ikke farlig ut. Syntes bare det virket så rart at ho sparker så langt nede. Men da venter jeg to uker før jeg hører med jordmor. Tusen takk :)

Anonymous poster hash: 85ea6...d7c
Skrevet

Luft kan det også være, og ned trykk følelse av livmoren. Tviler på at det er noe å bry seg om. ;-) går som regel fint, bare tenk på at alt det nede er ekstra hovent nå, og gjør seg klar til fødsel :)

Skrevet

Jeg har det samme av og til og synes det er like vanskelig å forklare  :rolleyes:  

Men jeg tror også at det er den lille som sparker. Den sparker mye for tiden og når jeg kjenner det du beskriver kjenner jeg aldri spark oppover samtidig. Når det stopper er det aldri lenge til jeg kjenner spark opp mot magen igjen. Og så kan det kjennes ut som spark. Så tipper det er det. Liten tulling i magen som ligger og snur på seg og sparker mamsen der solen ikke skinner  :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...