Gå til innhold

Er det noen som kan anbefale en god krøllekrem?

Anbefalte innlegg

Mannen min har krøller, men når han ikke har noe i håret står det bare rett opp i et eneste brus. Har fått overtalt ham til å begynne med krøllekrem, men aner ikke hvilke som er bra. Dyre er de jo også, så hadde vært fint med noen tips. han har ganske kort hår, ca 10 cm. 

Anonymous poster hash: e6728...7eb

Fortsetter under...

Jeg bruker en fra John Frieda. Den får du på vita. Har veldig tykt, tørt og brusete hår. I tillegg har jeg i serum (loreal tror jeg) rett etter vask. Jeg børster/grer aldri håret når det er tørt. Og jeg lar det alltid lufttørke. Vasker håret et par ganger i uken, men fukter det litt i tuppene og har i litt krøllekrem hver morgen.

Jeg har prøvd utrolig mye og det er dette som skal til for å redde meg fra afroen fra helvete. Jeg går glatt på jobb uten sminke og med genseren på vranga, men jeg går aldri ut uten krøllekrem!

Anonymous poster hash: 99b17...89a

Annonse

Etter min erfaring, ja. Men det er ikke et stylingprodukt med hold altså. Krøllene blir ikke brusete, håret ser sunt og fint ut med kremen, uten å se fett ut.

Anonymous poster hash: 19dc4...c57

Det høres perfekt ut :)

Anonymous poster hash: e6728...7eb

Redken... husker ikke hva den heter - den funker kjempebra til både langt og kort hår. Samler krøllene og roer ned håret. Ser bare sundt og glansfullt ut, ikke fett, også samler det håret slik at det ikke blir brus og kaos ;-)

PS. Flasken (eller hva man skal kalle det) er gjennomsiktig, innholdet er tofarget grønt og klart og snurrrer seg liksom inni flasken... du skjønner hva jeg mener når du ser det :-) selges hos frisører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...