Gå til innhold

gran canaria med barn i november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen tips til fine hoteller?

barnevennlig og fint.. men ikke nødvendigvis de største all-inclusive kompleksene..

Vi vil gjerne bo slik at vi kan ta en tur til stranden, rusle inn til byen for å spise middag osv (med barna)

Anonymous poster hash: c2427...b21

Fortsetter under...

Skrevet

Vi var på bahia feliz i fjor med snupp på da 3,5. Reiste med startour og hun var med i bamseklubben. Hadde en kjempeferie og hun snakker om den ennå, faktisk mer enn turen vi hadde til Thailand.

Jeg var på bahia feliz første gang som 12 åring sammen med mamma og pappa og hadde det knall! Var veldig gøy å reise tilbake i fjor. :) kos dere på tur!!

Skrevet

Vi var på bahia feliz i fjor med snupp på da 3,5. Reiste med startour og hun var med i bamseklubben. Hadde en kjempeferie og hun snakker om den ennå, faktisk mer enn turen vi hadde til Thailand.

Jeg var på bahia feliz første gang som 12 åring sammen med mamma og pappa og hadde det knall! Var veldig gøy å reise tilbake i fjor. :) kos dere på tur!!

Bahia Feliz (selv om navnet tilsier noe helt annet)...er ikke den stranden litt kjip da? Og er vel ikke snakk om noe særlig by der? Jeg har ikke helt peiling altså, men har bodd på GC selv, og jeg var vel i Bahia feliz et par ganger og syntes ikke noe særlig om det. Men helt sikker annerledes om man er der på ferie og bor på et fint hotell...

Jeg vil anbefale deg å finne noe i Mogan, Cordial er jo helt fantastisk og selve mogan er herl nydelig. Leier du bil kan dere kjøre opp til fjellbyen Mogan som også er helt fantastisk...

Anonymous poster hash: 4c91c...bda

Skrevet

Jeg ville valgt et hotell i Puerto Rico/Amadores området.. 

Vi pleier selv å bo i Playa del Ingles fordi det passer best med trening, men reiser alltid over dit når vi har hviledag og skal på stranda.. 

Der blåser det så og si ikke, og det er derfor mye varmere på stranda :-)

Bahia Feliz - San Augustin - Playa del Ingles - Maspalomas ligger litt utsatt til for vind, så der blir det fort kaldt.

Anonymous poster hash: 99bd4...e21
Skrevet

Var i Playa Ingles i slutten av november et år. Vi frøs, det var ikke snakk om noe bading, hverken i basseng eller på strand. Bortkastede penger for vår del

Anonymous poster hash: 942f7...b13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...