Gå til innhold

Hva skal man finne på??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heei på dere:)

jeg har ei datter på 2 uker, vi koser oss masse hjemme om dagen.. Vi triller turer, og er på små turer på butikken:) men, jeg lurer på når begynner man og legge de ned på gulvet?? Jeg har ikke noe leker til barnet enda, burde kanskje kjøpe noe baby gym eller noe slik??

Hva gjør dere igjennom dagen med barna deres?? :)

Håper på inspirerende svar :):):)

Anonymous poster hash: ae455...e4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heiahei:-) Nå er min nettopp blitt 10 uker så litt forskjell i alder. Når min var 2 uker var alt den trengte nærhet, mat og søvn. Tror han sov 22 timer i døgnet. Da han ble rundt 4-5 uker tok vi frem babygymmen, og han likte og titte på den. Den har blitt mer og mer populær. Rundt 6 uker begynte vi å legge han litt på magen, mens vi begge lå på bakken og "kommuniserte". Han trenger fortsatt ikke noe særlige leker, annet enn et morsomt ansikt, og kanskje en liten rangle med sterke farger eller noe slikt. Her elsker min at vi har øyekontakt og lager grimaser. Har også kjøpt sangbok, og han blir veldig rolig når jeg synger :-)

Anonymous poster hash: c0e04...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiahei:-) Nå er min nettopp blitt 10 uker så litt forskjell i alder. Når min var 2 uker var alt den trengte nærhet, mat og søvn. Tror han sov 22 timer i døgnet. Da han ble rundt 4-5 uker tok vi frem babygymmen, og han likte og titte på den. Den har blitt mer og mer populær. Rundt 6 uker begynte vi å legge han litt på magen, mens vi begge lå på bakken og "kommuniserte". Han trenger fortsatt ikke noe særlige leker, annet enn et morsomt ansikt, og kanskje en liten rangle med sterke farger eller noe slikt. Her elsker min at vi har øyekontakt og lager grimaser. Har også kjøpt sangbok, og han blir veldig rolig når jeg synger :-)

Anonymous poster hash: c0e04...189

ååååh tusen takk for flott svar:) jeg trodde nemlig det var slik det skulle være. men usikkerheten tok meg ;) gleder meg virkelig til å kunne ligge på gulvet og "leke" litt med vesla :):)

Har kjøpt den mest fantastiske sangboken, gamle gode alf prøysen sanger. Den er virkelig og anbefalle :))

Anonymous poster hash: ae455...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...