Gå til innhold

jeg har så lyst å kalle datteren min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du googlet Miana? Etter det jeg finner virker det som det er en muslimsk folkegruppe eller lignende. Kanskje litt respektløst å velge som fornavn. Hvis du vil ha et mer uvanlig navn enn Mia og Mina kan Minea, Milena, Minna og Minda være alternativer?

Hvis du virkelig vil kalle henne det så synes jeg du skal gjøre det, folk vil alltid ha sine meninger uansett hva du gjør, men det viktigste er jo at du eller dere som foreldre synes det er fint navn og at dere ønsker det :) Heldigvis har alle forskjellig smak på navn, og det er jo morsomt å høre hva andre mener!

Annonse

"Dette navnet har jeg ikke hørt før, så da må man jo for all del ikke velge dette"

Hva spiller det for rolle om man ikke har hørt navnet før?

Ærlig talt!

Hvis man heter "ljshfjkb" så kan det kanskje være litt vanskelig å stave og uttale på norsk, men Miana er da ganske rett frem og lett muntlig, selv om det er uvanlig og folk kanskje ikke har hørt det før.

Jeg syns Miana var stilig! Likte det faktisk veldig godt (er en sucker for -ana navn og da - Ariana, Adriana, Diana osv). Og Miana Elise klang fint sammen.

Likte og forslaget lengre opp som var Minea - evt med en h på slutten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...