LykkeLi1978 Skrevet 5. oktober 2014 #1 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har alltid regelmessig syklus med 28 dager, innimellom 27 eller 29 dager.... Leste et sted at bla stress, både positiv og negativ, kan føre til forsinket el. Jeg fikk positiv el test på dag 12, appen viser el på dag 15 og lady compen min viser også el på dag 14 og 15.... Vi la inn masse aksjer til og med dag 15, men ikke noe mer.... dag 16 fikk jeg litt lette el smerter, men tenkte ikke noe mer over det siden jeg stolte på el test, app og comp.... Men siden jeg nå ganske sikkert får tr i morgen, vil jo det si at jeg også kanskje hadde el på dag 17 i stedet.... da har vi jo lagt inn aksjer for tidlig.... Leste nemlig også et sted at den fasen fra el til tr er konstant, men at det er den fasen fram til el som kan variere. Sånn at når man tror man har forsinket tr, så er det egentlig ikke det, men el som er forsinket eller senere enn antatt😝 Aner ikke hva jeg prøver å forklare her egentlig ha ha😂 føler bare jeg må ha en forklaring for meg selv hvorfor det ikke blir noe spire og at dette er jammen meg innviklet saker når man først begynner å tenke på det😛 Nå er vi uansett snaaart klar for pp 4 👏👍 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144173479-denne-syklusen-er-vanskelig-%C3%A5-skj%C3%B8nne-seg-p%C3%A5%F0%9F%98%9D/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruMille Skrevet 6. oktober 2014 #2 Del Skrevet 6. oktober 2014 Stemmer som du sier over her. Selv med stabil syklus så kan EL komme og mensen forskyver mtp stress! Og mensen kommer alltid 14 dager etter at EL har funnet sted Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144173479-denne-syklusen-er-vanskelig-%C3%A5-skj%C3%B8nne-seg-p%C3%A5%F0%9F%98%9D/#findComment-146716841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå