Gå til innhold

Hjelp..

Anbefalte innlegg

Altså, jeg er redd for alt.

Jeg ser på absolutt alt av smerter rundt om kring i kroppen som negative og det er garantert graviditet utenfor livmoren eller spontantabort. Jeg går nærmest rundt å venter på at noe galt skal skje. Jeg er bekymret hele tiden og har så og si ikke klart å slappe av siden jeg fikk vite at jeg var gravid. I følge terminkalkulatorer og alt som finnes av graviditets apper er jeg 6-7 uker på vei. Dette er første gang jeg er gravid og jeg vet ikke hva som er riktig og hva som er galt. Google gir meg ikke alltid de svarene jeg ønsker..

Jeg har veldig veldig veldig ømme bryster, jeg er svimmel,tisser ofte, og voldsomme humørsvingninger. Jeg har "vondt" rundt om kring i hele magen, for det meste i nedre del ved livmoren, og litt rundt navle området, det er liksom stikkinger, noen ganger kraftigere enn andre. I dag tidlig fikk jeg en ganske kraftig stikking, nesten som om jeg fikk hold. Det varte ikke veldig lenge, mengder var nok til at jeg ble bekymret. Men etter dette har alt vært som normalt igjen og jeg har ikke blødd eller noe som helst.

Jeg trenger vel egentlig bare litt bekreftelser på at alt er bra, skal til første lege time i morgen, men klarer ikke vente så håper veldig på svar fort :)

Anonymous poster hash: 33d5a...c62

Anonymous poster hash: 33d5a...c62

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144173467-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...