Gå til innhold

Skjult lungebetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hanglet i over 1 mnd med tett nese og småhosting. Ble så og si frisk frem til forrige helg. Ble da helt tett i nesa igjen. Tok sykedag på torsdag for å prøve å bli frisk (ikke hatt noen sykedager tidligere). Men er vanskelig å bli frisk når enn har en 1 åring som også ble syk igjen på torsdag (måtte hentes i bhg og ta sykedag på fredag), en meget aktiv 3 åring og en samboer som jobbet på fredag. I helga har det vært program med babyshower i går t besøk av søsteren min i dag.

Problemet er at jeg er i ok form på dagene men er helt utslitt på kveldene og delvis har feber på nettene! Vært en del tungpust til tider og småvondt i lungene. Hostet derimot lite.

Så jeg føler meg for frisk til å være borte fra jobb og til å gå til legen.

Kan dette være noe mer enn en forkjølelse? Kjenner noen som også ha hanglet slik og fikk påvist lungebetennelse. Men er man ikke da kjempedårlig?

Anonymous poster hash: 7eaf1...980

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på 7 uke med sykdom. Startet med heftig hosting, 2x bihulebetennelser og så bronkitt. Hoster fortsatt og har mye snørr.. Fant ikke ut av bronkitten før jeg var på legevakta av andre grunner.

Så ta deg en tur til legen 😊

Skrevet

Kan være mycoplasmatisk lungebetennelse. Da trenger man ikke ha feber, men langvarig hoste kan være et symptom. De tar enten prøve av nesesekret eller blodprøve.

Anonymous poster hash: 84c41...311

Skrevet

Oki får se an formen noen dager til... Takk for svar:)

Anonymous poster hash: 7eaf1...980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...