Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

veslo sliter litt med utvidelser i nyrebekkeet og har fått en liten prikk på hjernen (cyste). Legen lurte på om jeg ville ta fosterv. prøve og slikt. Ho ville nok bare si om mine rettigheter da. Snakket om downs og litt andre ting. uffff. Var ikke lett å høre dette, men håper nok på at det vil komme seg etterhvert som ho vokser.

Var nok fostervann og vokste fint, så håper ho klarer å forsette med det. :). Lurer på om det er noen andre der ute med noe erfaringer?

skal tilbake på ul 13.okt. for å se hvordan det står til. Føler bare at tiden står helt stille og litt vanskelig å finne den samme gleden jeg hadde.

Men jeg lever no i håpet så, regner med at alt vil ordne seg.

Ho sparker nok vilt og hardt, magen hopper litt innimellom og så. Er no artig det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg!

Ser du har flere visninger på innlegget ditt, men ingen svar.

Vanskelig å finne trøstende de ord til deg, men kan ikke la vær å vise medfølelse for deg nå, selv om jeg ikke har erfaring eller vet riktig hva jeg skal skrive.

Jeg skal i alle fall krysse fingrene for at det ser bedre ut for dere den 13 oktober.

Bruk alle de gode personene du har rundt deg til å dele tanker, og gjerne de som kan gi deg noe positivt.

Jeg har en svigerinne som var på oul der det ikke så helt bra ut med den lille. De snakket også om downs. Hun ble sendt til spesialister ved et større sykehus. De undersøkte grundig og måtte inn 2 ganger til, før de kunne roe ned med at alt like vel så bra ut. Hun fødte en frisk gutt.

Ønsker deg masse lykke til, kjære deg!

Skrevet

Klem ❤️

Anonymous poster hash: ed3f7...c78

Skrevet

takker. snakket litt med legen i dag på tlf. for å få litt ro i meg. Ho sa det er store sjangser for at det skal gå bra. Så har fått roen litt tilbake igjen. Men har no litt av uroen enda da i bak hodet.:). men ser no litt mere fremover nå da.

Skrevet

Håper du vil dele resultatet av neste ul også. Blir så man tenker på dere.

Om ikke ønsket jeg dere massevis av lykke til!

Klem!

Skrevet

Huff, for en vond situasjon å være i, jeg skjønner din bekymring!! :/ Er du langt på vei? Godt med skikkelige livstegn i form av spark og bevegelse når du likevel er bekymra. Krysser fingrene for dere og håper at det går bra med dere. :)

Skrevet

hei er i dag 23+2..... kjenner skikelig gode slag og spark masse i løpet av dagene ja. heheh. skal på ul på torsdag. så r både spent og beskymret ja. er iallefall en sterk jente jeg har. skal holde dere oppdatert innen helgen.

Skrevet

Masse lykke til, håper alt står bra til denne gangen ;-)

Skrevet

En venninne av meg fikk også høre noe liknende ang. problemer med nyrene hos fosteret. Hun gikk til gjevnlige ul kontroller, og innen gutten ble født var alt ordnet opp fra naturens side. Han er i dag en frisk og fin 5 åring og har aldri hatt nyreproblemer eller andre problemer :)

Skrevet

Samme her. En venninne av meg fikk høre at lever/milt eller noe var forstørret, noe som kunne tyde på downs. Hun gikk gjevnlig til ul og innen fødsel var alt ordnet seg. Gutten er frisk og fin, 1 år.

Lykke til!!

Anonymous poster hash: 606aa...dae

Skrevet

da var jeg tilbake med gode nyheter. ingen prikk i hodet. alt såg bra ut. var nok kun dårlig bilde sist gang.

Ene nyrebekkenet var fremdeles litt uvidet, men ingen ting har blitt større bortsett fra veslo. heheh. veier rundtom 650. gram på 24 uker. nå. og det var legen fornøyd med.

Så nå går jeg igjen med lykkerus og skal ikke tibake dit før om ca. 4 uker, og det er et veldig bra tegn.

Skrevet

Så fantastisk, for en lettelse det må være for deg. Håper du nyter graviditeten videre:-)

Skrevet

Så glad på dine vegne! Ingenting er bedre enn gode nyheter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...