Gå til innhold

hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Mange gjør nok som deg:) Vi må liksom bestemme oss litt for at det skal bli noe i en travel hverdag, så jeg pleier bare å si fra om at denne uka må vi stå på!

Hehe nå sist gang sa jeg at denne uken som kommer nå må du bare kose med meg hehe.. Mannen min bare smilte så han skjønte det jo :P

Gjest prøver1984

Å nei du, her er han meget interessert i å vite korti EL uken finner sted :) ikke bare fordi det innebærer mye humpings,men han er veldig lysten på bebis nå, så ingen sjanser skal gå fra oss,hehe ;)

Hehe så herlig :) iogmed vi bare er i pp2 så er ikke min mann så inn i dette enda hehe. Han vet bare han så gjerne vil ha egen bebis ;)

Å nei du, her er han meget interessert i å vite korti EL uken finner sted :) ikke bare fordi det innebærer mye humpings,men han er veldig lysten på bebis nå, så ingen sjanser skal gå fra oss,hehe ;)

Hehe så herlig :) iogmed vi bare er i pp2 så er ikke min mann så inn i dette enda hehe. Han vet bare han så gjerne vil ha egen bebis ;)

vel, vi er inne i vår tiende måned nå, med en MA på veien, og det er spesielt etter at vi mistet at interessen har steget ytterligere! Jeg prøvde å ymte frampå om en pausemnd hvis ikke det går denne mnd, men han ønsker å kjøre på, som sagt ingen sjanser skal gå fra oss her nei,hehe ;)

Annonse

Gjest prøver1984

vel, vi er inne i vår tiende måned nå, med en MA på veien, og det er spesielt etter at vi mistet at interessen har steget ytterligere! Jeg prøvde å ymte frampå om en pausemnd hvis ikke det går denne mnd, men han ønsker å kjøre på, som sagt ingen sjanser skal gå fra oss her nei,hehe ;)

Vi krysser fingrene for at spira sitter for oss alle denne uken :)

Til å begynne med sa jeg ikke noe, for mannen syntes det var for mye press.

Men etter hvert som det tok sin tid, begynte han å spørre når jeg forventet EL, og de siste 3-4 månedene før vi begynte med IVF var han veldig involvert og spurte og tok initiativ hver dag 5 dager på rad når han visste det var riktig periode. 

Jeg spurte om han ikke syntes det ble for mye press, men han sa at han hadde sluttet å bry seg om slikt.

Gjest prøver1984

Til å begynne med sa jeg ikke noe, for mannen syntes det var for mye press.

Men etter hvert som det tok sin tid, begynte han å spørre når jeg forventet EL, og de siste 3-4 månedene før vi begynte med IVF var han veldig involvert og spurte og tok initiativ hver dag 5 dager på rad når han visste det var riktig periode. 

Jeg spurte om han ikke syntes det ble for mye press, men han sa at han hadde sluttet å bry seg om slikt.

men det er jo koselig når mannen også vil vite da :) men min mann er nok ikke der enda ;) når jeg fortalte om festeblødningen som kan være holder på, så syntes han det også er litt rart å prate om, men tror ikke han helt forstår alt som skjer.. han har jo ingen barn fra før, bare mine to som hans bonusbarn men de kom jo inn i livet hans når de var 4år og 2 år så han kan jo ingenting om prosessen i forkant... så er nok derfor tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...