Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Står mellom Kembra og Moira. Vi har skotske aner, hvis det har noe å si. Ønsker å gi henne et navn som viser at hun har skotsk bakgrunn. Av mer "norske" navn liker vi Minda. Men det er bare hvis vi absolutt ikke kan bruke et av de andre. Som mellomnavn får hun Alvilde. Vi bryr oss ikke om fornavnet passer med Alvilde. Vi kommer til å kalle henne fornavnet, Alvilde er bare som en valgmulighet hvis hun ikke tåler fornavnet sitt. Storebror heter Scott Johan. Anonymous poster hash: 65657...e1c
DaenerysStorm Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Syns Kembra var fint Moira også, men syns Kembra funker best på norsk! Ser for meg at Moira får mange rare uttalelser
Mizfit Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 For aa vaere helt aerlig, synes jeg alle disse navnene blir litt for spesielle, but that's me Ville bare opplyse om at Moira er et gresk navn (betyr Skjebne), siden dere vil navnet skal reflektere deres skotske bakgrunn.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg likte ikke de navnene. Høres litt gammeltante ut for meg. Foreslår heller Kendra og Moria, men det er vel heller ikke særlig skotsk. Hva med Imogen, Fiona eller noen herfra: http://www.namenerds.com/scottish/scotschick.html Anonymous poster hash: 99d9a...157
Rubella Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Likte best Kembra.Funker fint i Norge. Lett å uttale og skrive.
pinoisme Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Synes begge er fine, men stemmer for Moira. Moira Alvilde var nydelig.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Er du nødt til å vise at hun er skotsk da? Kembra og Moira var grusomme, men Minda var virkelig ikke pent heller. Hvorfor ikke bare Alvilde? Anonymous poster hash: 136c1...017
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Min mann er fra Scottland og den ene sønnen vår heter faktisk Scott han og. Ikke for å vise at vi er fra Scottland det var bare mannen min som likte det navnet. De to andre barna har typiske engelske navn som fungerer greit I Norge. Må vel ærlig innrømme at av alle de nydelige navnene dere kan velge blandt så synes jeg ikke dere akkurat har plukket ut noen pene. Liker ikke å være negativ, men er vel greit å være ærlig. Hvis jeg skal velge et av navnene du har satt opp sier jeg Kembra. Men for meg høres det afrikansk ut. Anonymous poster hash: e6f87...998
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Hva med Alba? gammelt navn på Skottland. Anonymous poster hash: 14a21...149
Snart_mamma1 Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Ville nok gått for Kembra! Kjempefint navn, og kanskje litt enklere å uttale?
Elskerhøsten2014 Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 ikke pent og altfor spesielle,hadde valgt kun alvhilde
Giss Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Moira synes jeg blir litt rart på norsk. Kembra liker jeg bedre og bedre jo mer jeg smaker på det. Et sterkt navn!
sommertiara Skrevet 6. oktober 2014 #13 Skrevet 6. oktober 2014 Moira vet jeg ikke hvordan jeg skal uttale på norsk og jeg er nok ikke den eneste. Kembra er bedre så lenge det uttales rett fram. Scott Johan og Kembra Alvilde passer perfekt synes jeg
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #14 Skrevet 6. oktober 2014 Synes Kembra er et kjempefint navn. Men liker også Moira veldig godt. Har aldri hørt noen av dem før, men liker at ikke alle velger helt likt, så heier på at dere bruker et av disse to navnene <3 Anonymous poster hash: ad6e6...fb8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #15 Skrevet 6. oktober 2014 Støtter en annen her som skrev Alba. Det er et så nydelig navn!! Anonymous poster hash: f0771...db4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #16 Skrevet 7. oktober 2014 Har hørt Moira på norske jenter før, synes det er fint. Tror faktisk jeg hadde gått for Moira Alvilde. Anonymous poster hash: 70c08...e9a
Leirha Skrevet 10. oktober 2014 #17 Skrevet 10. oktober 2014 Syns Moria er svært vakkert, går fint med Alvhilde også.Minde er også veldig fint.Kembra likte jeg ikke så godt, men kan hende jeg hadde syns det var fint etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå