Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Er 12+5 idag og den siste uken har hunden min vært kjempe rar. Altså den skal ligge med hode sitt på magen min. Uansett om mannen min går ut av soverommet så skal hunden min bli igjen sammen med meg. Og når jeg legger meg på magen kommer labben med engang ^^ begynner og lurer på om hunden vår merker at jeg er gravid?? Er en hannhund forresten Anonymous poster hash: d8f83...527
MilleMarmelade Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Den gjør nok det. Husker mamma har fortalt at hunden plutselig ble så mye mer lydig mot henne, før hun selv visste at hun var gravid tilogmed.
Trehest1 Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Det Gjør den nok :-) mi nekter å ligge på magen min xP sikkert fordi hun kjenner lyd og liv sikkert ;-)
Villmarksjenta Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Var på besøk hos naboen som har to katter. Har aldri hilst på kattene før fordi de er ganske sky. Vi satt ved kjøkkenbordet og drakk kaffe da plutselig den ene katta kom bort til meg, hoppet opp på magen min og la seg godt til rette og begynte å male og kose. En stund senere kom også den andre katta og gjorde akkurat det samme! Naboen bare satt og måpet av kattenes oppførsel. De har aldri brukt å gå til fremmede på den måten før. Det var en rar opplevelse og det er tydelig at dyr merker mer enn vi mennesker gjør😊
Snart.mor.til.2 Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Mannen min hadde en hund da vi ble sammen, og da jeg ble gravid kort tid etter så ble hunden veldig beskyttende ovenfor meg. Det var en hund som aldri hadde bjeffa før, men når vi var alene hjemme så bjeffa han om det var noen utenfor døra eller om noen banka på. Han gjorde det samme etter at dattera mi var født, og om hu gråt så kom han og stelte seg ved føttene mine. Om dattera mi lå på leketeppet sitt på gulvet så lå han alltid ved siden av og passet på, men gikk aldri opp i ansiktet hennes. Huff, nå blir jeg litt emosjonell her kjenner jeg, savner lille voffsen :'( Jeg er overbevist over at de vet at noe er på gang
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Ei venninne av meg hadde en liten voffs, som var superskeptisk til alle andre enn familien. Jeg hadde selvsagt vært på besøk der flere ganger før, å fikk aldri røre hunden, den skygga banen. Da jeg ble gravid med nr to, var jeg på besøk hos henne, og da hoppa hunden opp i sofaen å la seg i fanget mitt. De hadde aldri sett maken, ikke jeg heller for den del.. Tenker de vet mer enn vi aner Anonymous poster hash: 23014...cab
*Ninnin* Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Dem merker det, og før oss. Min hund har hatt to innbilte svangerskap på 11 år. Da jeg at gravid med nr 1 og nå med nr 2. Veldig merkelig. Kunne se på hun at jeg var gravid før jeg tok test. Vi er sjele venner og hun leser meg godt. Men dyrene er smartere enn vi tror <3 dem passer på oss slik vi burde passe på dem.
Gjest Stupidashell Skrevet 17. oktober 2014 #8 Skrevet 17. oktober 2014 Min hund endret oppførsel når jeg ble gravid første gang, men ikke til det bedre... Han ble nesten litt stresset, og begynte å markere seg inne når vi ikke var hjemme...! Når jeg var hjemme fotfulgte han meg, og ville helst ligge på fanget mitt hele tiden.. Jeg trodde han var syk, og tok han med til dyrlegen.. Som kunne fortelle at hunder merker veldig fort når vi er gravide, og derfor kan endre oppførsel... Jeg har ikke merket så mye til det nå med nr 2, men nå er han blitt eldre og roligere, og vant til å være litt nr. 2 i rekken antar jeg..
Fashionista Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Mine foreldres hund merket at jeg var gravid med førstemann, det er jeg helt sikker på. Han brukte å legge hodet sitt inntil magen min, han luktet veldig intenst på den og kunne finne på å slikke på magen *æsj*😜 Han har aldri brydd seg om magen min hverken før eller etter graviditeten😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå