Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 ...eller må jeg ha vaniljekrem oppi den piska fløten? Skal ha kremen på en Pavlova, og har ved en feiltagelse kjøpt vaniljesaus istedenfor vaniljekrem... Anyone? Anonymous poster hash: 3fde1...32f
Love my kidz Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Blir for tynt vel, dropp heller å ha vaniljekrem, oftest har jeg pavlova uten vanilje og det er da like så godt
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har ofte pisket "vaniljekrem" av de ingrediensene Det blir ikke det samme som vaniljekrem, men blir likevel mye friskere enn vanlig krem. Pisk kremen veldig godt først, mer enn vanlig, ha så i litt og litt vaniljesaus mens du pisker til du får den smaken du vil ha Bare ikke ha i for mye, for da blir kremen rennende etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har ofte pisket "vaniljekrem" av de ingrediensene Det blir ikke det samme som vaniljekrem, men blir likevel mye friskere enn vanlig krem. Pisk kremen veldig godt først, mer enn vanlig, ha så i litt og litt vaniljesaus mens du pisker til du får den smaken du vil ha Bare ikke ha i for mye, for da blir kremen rennende etterhvert. Takk! Tror jeg følger din oppskrift! Trenger virkelig ikke å ha MYE vaniljesmak, men et lite hint er greit. Synes vanlig pisket krem blir litt kjedelig... Da slapp jeg og dra på butikken 😝 Anonymous poster hash: 3fde1...32f
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Hvis du har maizena i hus kan du lage vaniljekrem av vaniljesausen. Anonymous poster hash: a50fb...cdf
stratosku Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Tror jeg kjøpte en pakke vaniljesaus ved et uhell, og der kunne jeg ha halve mengden væske for å lage vaniljekrem... Hvis ikke kan du lage eggekrem: http://jannflat.blogspot.no/2009/02/marengskake-med-puffet-ris.html?m=1 Denne eggekremen (fyll), bruker jeg på marengs. Er det beste jeg har smakt
Love my kidz Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Hvis du kun trengee et lite hint av vaniljesmak kan du istedet bruke litt vaniljesukker når du pisker kremen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå