MilleMarmelade Skrevet 4. oktober 2014 #1 Del Skrevet 4. oktober 2014 Vi er invitert i bryllup 4 uker etter termin. Noen som har erfaring med noe liknende? Dette blir andremann, så vi har litt erfaring med bebis fra før (selv om jeg tror jeg har glemt alt ) Brudeparet har forståelse for at vi ikke kan si noe endelig om vi kommer før etter at ungen er født, men gitt at mor og barn er friske, kan det funke da? Er ikke nyfødte (vanligvis) ganske stille av seg? Noen tips til hvordan det kan bli best mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Del Skrevet 4. oktober 2014 Tja, vanskelig å si. Med førstemann her kunne vi bare glemt hele greia. Med andremann hadde det gått helt fint. Anonymous poster hash: 8652c...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla-Turkis Skrevet 5. oktober 2014 #3 Del Skrevet 5. oktober 2014 Var i bryllup i går med baby 6uker gammel. Nå timet hun det med å få økedøgn i går og i natt så jeg fikk ikke med meg alt under middagen da jeg satt i er annet rom og ammet en del:) + vi har en baby som sover veldig lite på ettermiddagen og kveld men det visste vi jo. Alt i alt gikk det veldig greit. Var mange som ville ta henne litt innimellom så at hun var våken var null problem. Ihvertfall før middagen og etter. Hadde pumpet litt ifra før også sånn så pappaen bidro med en matrunde også. Var i 90års lag når hun var 4uker og det gikk mye bedre for da hadde hun ikke økedøgn. (Summing av mange mennesker fungerer bra som beroligende). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå