Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Sånn holiday dipmix lagd med rømme. Har stått i rømmeboksen med lokk på i kjøleskapet ei uke. Spise idag...? Anonymous poster hash: f727a...60d
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Det finner du fortest ut av ved å lukte/smake på den. Rømme blir ikke dårlig på samme måte som mye annet, den surner. Og den er egentlig spiselig helt til du ikke synes den smaker godt lengre med mindre den har muglet da! Personlig synes jeg sånn dipmix blir ekkel ganske fort, så jeg lager aldri mer enn halve pakken i slengen
Seriøst Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Hadde heller ikke spist det. Jeg kan spise det dagen etter den er laget, men så er det nok!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Det var nytt, jeg spiser den om den har stått i kjøleskapet i en uke. Det har gått fint i de 15 årene jeg har spist den gode dippen;) Anonymous poster hash: 9a802...adb
Seriøst Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er den første til å innrømme at jeg er litt fin på slike ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå