Gå til innhold

Når kan man bytte fra liggedel til sittedel (barnevogn baby)b

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HI her:

Kom borti publiser før jeg var ferdig..

Det jeg lurer på er når du/dere byttet over til sittedelen? Hvor gammel var babyen?

Mini er 5,5 måned og virker veldig klar for å titte litt rundt seg når hun ikke sover. Hun blir illsint når hun ligger i vognen og ikke sover..

Anonymous poster hash: d2a03...075

Du kan fint bytte nå, jeg byttet ved 6 mnd, så veklset eg mellom sitte og ligge stilling så han ikkje skulle bli trøtt/sliten i ryggen, han satt ikkje så godt når han var så "liten"

holdt kalasjen på vogne nede når han låg så kunne han se seg rundt selvom han låg ;)

Annonse

De skal jo ikke sitte før de setter seg opp helt selv, så om du bytter før det skal jo ikke babyen sitte, men ligge eller sitte GODT bakoverlent. Min på 8 mnd har fortsatt bagen for han setter seg ikke opp helt selv enda. Bytter når han er klar. Om han blir lei i vogna bærer jeg han i Manducaen heller:)

Anonymous poster hash: 48966...820

8 mnd? Hehe min bebis vokste ut av bagen og måtte over u sports delen, og da var han som sagt 6 mnd,

Hvilken vogn har dere som har hatt bebisen i bagen til de var 8 mnd?? :)

Stor baby på 73 cm og bruker emmaljunga Edge duo :) og han elsker kombinasjonen av vogn og bæresele om dagene! :)

Bytta ut bagen til begge jentene når de var rundt 4 mnd. Har hatt Simo kombi/ Brio Go så det har ikke vært problemer med å legge de ned når de ble slitne.

Anonymous poster hash: fb291...0ce

HI her:

Takk for alle tilbakemeldinger! :)

Da tror jeg vi prøver å sette henne over i sittedelen. Har ikke tenkt at hun skal sitte mye til å begynne med, men det er supert å ha mulighetene - gir mer fleksibilitet når vi er ute. Bæresele er ikke så populært her..

Annonse

8 mnd? Hehe min bebis vokste ut av bagen og måtte over u sports delen, og da var han som sagt 6 mnd,

Stor baby på 73 cm og bruker emmaljunga Edge duo :) og han elsker kombinasjonen av vogn og bæresele om dagene! :)Anonymous poster hash: 48966...820

Min og var/er stor, har oxo emmaljunga, type liten nitro cross tror eg den heter, han kunne ikkje ligge rakt ut lenger så eg måtte bytte ;)

Min gutt er nok 75 cm nå og 8 mnd. Har Emmaljunga Mondial og bagen er vel 79 cm så det går enda. De sover vel ikke med beina helt spent heller:) Har kjøpt seler jeg og håper vi kan bruke den et par mnd til, for ryggen kan settes opp litt:)

Anonymous poster hash: d1ab3...d61

Vi hadde city cross til han. Prøvde å bytte før, men han nekta plent å sitte i sportsdelen 😌

Anonymous poster hash: 783d3...edb

Vi byttet ved 4 mnder på alle. Har emmaljunga, så da kan vi ha sportsdelen på nest laveste hakket så de får komme opp og se litt, og så er det bare å legge ryggen flatt når de har sovnet (mine synes at å sove er noe tull..) :)

En 4 mnd gammel baby blir jo veldig liten oppi sportsdelen til emmaljunga. Har det mye lunere og koseligere oppi bagen, og så kan man jo bare legge ett teppe eller dyne bak de sånn at de kommer litt opp :) Babyer liker jo ofte å ha det litt trangt rundt seg, så tror ikke de reagerer så veldig om bagen er 2 cm for kort. ;-)

HI her:

Kom borti publiser før jeg var ferdig..

Det jeg lurer på er når du/dere byttet over til sittedelen? Hvor gammel var babyen?

Mini er 5,5 måned og virker veldig klar for å titte litt rundt seg når hun ikke sover. Hun blir illsint når hun ligger i vognen og ikke sover..

Man skal jo egentlig ikke bytte til sittedelen før de kan sette seg opp selv, men min var også alt for nysgjerrig til å ligge så lenge, så jeg bytta vel til sittedelen rundt 4-5 mnd jeg også.

Anonymous poster hash: 9de06...fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...