Gå til innhold

Merker alle det i brystene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at symptomene er forskjellige fra person til person, men etter å ha lest gjennom trådene her ser det ut til at selv om dere ikke har så mye symptomer så kjenner dere i det minste det på brystene?

Selv kjenner jeg ingenting i brystene, og har heller ikke så mange andre symptomer..

Skrevet

Eg kjenner det vertfall i brysta.. Dei er konstant ømme og såre. Også har dei vokst ein heil del, og det klager eg ikkje på ;)

Skrevet

Æ kjenner heller ikke noe i bryste, litt kvalme som kommer og går, men overraskende lite symptomer. Dem kommer vel seinere..

Skrevet

Noen ganger kjennes brystene ømme og tunge ut mens for det meste kjenner jeg ingenting...men trøster meg med at 4+4 er litt tidlig og at symptomene kommer sikkert på løpende bånd fremover :)

Skrevet

Jeg kjenner det litt i brystene, men det kommer nok mer etterhvert. Med de to andre merket jeg ikke noe før uti uke 6 men da kom alt til gjengjeld...

Har litt småkvalme idag, men har feber og er tett/slimete i hode og bryst så det kan være derfor jeg er kvalm. Er vare 4+2 ca..

Skrevet

Jeg kjenner bare at brystene er litt større/ hovne, men de er ikke ømme hver dag. Prøver å venne meg til tanken på at selv om jeg ikke kjenner symptomer hver dag så vil ikke det si at noe er gale:)

Skrevet

Jeg har heller ikke sånne super symptomer i puppene, er litt ømme eneste 👍

Skrevet

Mine har eksplodert, de er tunge, ømme og det brune område er blitt dobbelt så stort. Må gå med bh 24/7. 😳

Skrevet

Nope. Har vært gravid noen ganger og har igrunn ikke symptomer istarten. Kjenner ingenting i puppene

Skrevet

Har vært gravid flere ganger og det er kun nå jeg har merket noe i puppene, og det skjedde ikke før i uke 17. Med førstemann merket jeg ingen verdens ting før han var 2 dager gammel. Til gjengjeld gikk jeg vel fra "skyldig pupp-cup" til E-cup på ettpar timer :P 

Skrevet

Jeg merker ingenting. Men det kan hende at det henger sammen med at jeg fremdeles ammer minstemann. Vet ikke...

Skrevet

Tror de eksploderer snart og jeg er bare i uke 7. Det varierer nok veldig fra person til person, men puppene mine var det jeg reagerte på som fikk meg til å ta en test og de har vært som dette siden uke 3.

Skrevet

4+2 her og kjenner lite i brystene. Fått sånn "melkespreng" følelse et par ganger bare.

Skrevet

Mine er blitt verre, ser ut som om jeg har tatt silikon 😳

Skrevet

Jeg er idag 5+1 (fant ut om graviditeten først igår), og jeg begynte å kjenne tunge og hovne bryster allerede for to uker siden. Nå trudde jeg at det bare var veldig overdrevent signal på at tante rød kom rundt hjørnet :fnise:

De blir ikke akkurat mindre med dagene :)

Skrevet

Jeg har blitt gravid SEKS ganger (tre ganger fullgått 1.trimester), og aldri har jeg kjent det på brystene slik som nå.... fikk skikkelig ømme pupper fra uke 4 denne gangen. Aldri fått det så tidlig før. Om de har vært noe særlig ømme mine tidligere ganger, så har det ikke vært før rundt uke 8. Så jeg har jo da erfaring om at begge deler er like normalt, ømt og ikke ømt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...