Gå til innhold

ny her inne og prøver..

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

Og dette er første gang vi prøver :)

Har to jenter fra et annet forhold men disse to var sterkt ønsket men ikke planlagt..

Nå har min mann og jeg etter over 4 år sammen, et stort ønske om felles barn.

Vi vet vi kan da vi ble gravide for 2 år siden men måtte dessverre ta abort grunnet sykdom som tilsvarte at et foster ikke ville vært frisk..:(

Men nå er alt bra og jeg sluttet på p-pillen i juli.. Så er på 3.mnd nå..

Hadde denne perioden siste mens 8.sept og på p-pilla var syklusen nøyaktig med 28 dager. Men nå siden juli har jeg hatt 32 dager.

Hadde sex annenhver dag rundt El, så var nøyaktig 7 dager igår siden El og da kom en blødning like kraftig som menstruasjon og det er slik idag også..

Kan dette være tegn på festeblødning El er fortsatt syklusen uregelmessig? :/

Hadde ikke festeblødning med de to andre, tror jeg, men var som sagt ikke planlagt så fulgte derfor ikke med slik som nå..

Flere nye prøver her da?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144173103-ny-her-inne-og-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Må legge til at i tillegg til menstruasjon blødning på 8.dpo har jeg stikkinger i brystene :P og tempen er gått opp fra 36.8 til 37.8.. Jeg pleier alltid å ligge under 37 normalt.. Og kjenner kroppen er varmere enn normalt ;) kjenner jeg er veldig spent på de neste dagene..

Endret av prøver1984

Hei:) Jeg er ny prøver:) venter ikm torsdag 9, og hadde el den 24 sept:) Har ikke så mye greie på det med blødninger og festeblødning... hadde heller ikke det med min første:) Ikke så greit å vite alt, kroppen er et mysterium vi aldri kommer helt til å forstå;) Vi får vel vente noen dager til og ta en test:))) Lykke til:)

Gjest prøver1984

Så spennende :) jeg hadde El 26.sept og IKM fredag 10.. Er så spent på uken som kommer :):) iallefall nå for enten er syklusen min seriøst på tur (noe den sikkert er pga jeg ikke har gått mer enn noen mnd uten p-pillen) eller så har jeg faktisk en festeblødning nå og ingenting ville vel vært bedre :):)

Krysser fingrene for oss :):)

Så spennende :) jeg hadde El 26.sept og IKM fredag 10.. Er så spent på uken som kommer :):) iallefall nå for enten er syklusen min seriøst på tur (noe den sikkert er pga jeg ikke har gått mer enn noen mnd uten p-pillen) eller så har jeg faktisk en festeblødning nå og ingenting ville vel vært bedre :):)

Tok ut hormonspiralen 21 august etter 5 år, så det at jeg fikk mens og el så fort er jeg kjempe glad for:) men er nok ikke sikkert det sitter en spire på første forsøk da... legen sa at det jeg tenker er symptomer, kan også Være en mirena kræsj... kroppen som reagerer på at spiralen er borte... jaja, man kan ikke gjøre annet enn å vente og se:))

Annonse

Gjest prøver1984

Tok ut hormonspiralen 21 august etter 5 år, så det at jeg fikk mens og el så fort er jeg kjempe glad for:) men er nok ikke sikkert det sitter en spire på første forsøk da... legen sa at det jeg tenker er symptomer, kan også Være en mirena kræsj... kroppen som reagerer på at spiralen er borte... jaja, man kan ikke gjøre annet enn å vente og se:))

Nei det er sant, men kjenner ventetiden er litt lang hehe.. Men moro å følge med andre dom har El og IKM likt :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...