Gå til innhold

Å nei.. Eggløsningstesten er svakere i dag..

Anbefalte innlegg

Også vi som skulle vente til i dag med å legge inn aksjer fordi den ikke var helt positiv i går.. Skuffet :( Tror dere det er for sent? Den var svakere på torsdag, litt sterkere i går, og svakere nå igjen.. Hadde en runde i senga torsdag kveld da, men føltes som om alt kom ut igjen.. Hadde liksom tenkt til å gå skikkelig inn for det denne måneden, det er første pp etter MA i august..

Fortsetter under...

Da kan du ha misset toppen ja og el kan ha vært, men den kan også bli sterkere igjen. Men merker du ikke noe på kroppen?

Uansett - annenhver dag holder lenge, og alt kom nok ikke ut selv om det føles slik av og til! :D

Takk :) Da jeg sjekket testen nå, etter et kvarter så ser jeg at den er minst like sterk som i går!! Snakk om å stresse ;) Pleier egentlig å kjenne det på kroppen, både følelsesmessig og fysisk, (spesielt fra venstre side) så syntes det var rart om sen skulle gå meg hus forbi :)

Jaja.. Da får vi bare kjøre på igjen i kveld da :)

Tester du om morningen? Jeg har lest at man bør teste om ettermiddagen da LH toppen er sterkest da og at testing om morningen kan gi falsk positiv?! Men som cayenne sier, hvis dere har sex annenhver dag rundt EL så skal jo det holde :)prøve å ikke stresse så mye med det, selv om jeg vet at det overhodet ikke er enkelt når man er en prøver ;)

Anonymous poster hash: fd8aa...391

Annonse

Jeg har har hørt at toppen på LHEN så slipper egget. Og egget lever fra 1 til 2 døgn.

Anonymous poster hash: af90b...61d

Det lever maks ett døgn, men etter 12 timer er det veldig redusert og i praksis ikke mulig å befrukte etter det.

Uff.. Blir gal av denne testingen.. i deg er el-testen enda sterkere.. Og det e jo bra :) Men var redd den ikke skulle bli sterkere, at jeg skulle misse toppen.. Derfor la vi inn aksjer i går (selv om det ble litt teit.. Ble avbrutt tre ganger av gråtende datter) Begge hadde lyst til å bare legge oss til å sove etterhvert.. Msn kjørte på, til tross for dette. Nå er jo testen enda sterkere, og nevnte det for sambo at vi får prøve igjen I kveld.. Han var ikke så lysten på det, er lei av å "ha seg på kommando".. Er litt lei selv også, men vil for alt i verden ikke miste en eggløsning. Vurderer å Bente til i morgen, men da kan det allerede være over..

Angrer på at jeg sa noe til han.. Burde heller bare lagt an på han i kveld.. Æsj. KANSKJE jeg er så heldig at den er positiv. I morgen også? Og at jeg treffe rett på da? Eller så får vi satse på at krigerne fra i går overlever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...