Gå til innhold

Hjelp jeg klarer ikke velge navn..Rasmus eller Jeppe

Anbefalte innlegg

Vi står mellom Rasmus eller Jeppe. Eventuelt Jeppe Alexander. Hvilket navn ville dere valgt av de to? Er redd for at mange henger seg opp i todelingen av navnet Rasmus - ras-mus:(. Eller er det tull å tenke sånn... Syntes jeppe er kult, men kanskje det blir litt useriøst. Blir helt tussete av dette valget. Digger egentlig begge navnene!

Anonymous poster hash: bd23e...832

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ville virkelig styrt unna Rasmus. Er så veldig lite heldig med de to ordene. Barn kan finne på stygge ting uansett, men dette er så veldig grovt. Ville aldri utsatt mitt barn for den muligheten. Jeppe er helt ok, ville uten tvil gått for det av de to. Og Jeppe Alexander gir litt mer tyngde, samt valgmuligheter for barnet.

Anonymous poster hash: 25dd7...19c

Tenker automatisk rass og mus ja, dessverre. Ikke en heldig kombo... Synes heller ikke det klinger bra i det hele tatt. Jeppe er greit nok, men veldig dansk og ganske kjedelig.

Anonymous poster hash: fa4be...cc4

Liker ikke å være negativ, men Rasmus er virkelig et navn jeg synes er usedvanlig stygt - blant annet tenker jeg spissmus, og rompe og tiss - uff, ble veldig negativt dette, får dårlig samvittighet.

Jeppe synes jeg er mindre pent, merkelig navn.

Anonymous poster hash: 6a868...5d7

Annonse

Takk for svar:)! Litt forskjellige meninger skjønner jeg. Hyggelig at noen liker Jeppe /Jeppe Alexander, selv om det ikke er et tradisjonelt norsk navn.

Hva tenker dere om navnet Victor da, sammenlignet med rasmus eller jeppe/jeppe alexander. Evnt hvilke navn syntes dere er fine? Helst ikke noe fra navnetoppen...

Endret av Elli83

Takk for svar:)! Litt forskjellige meninger skjønner jeg. Hyggelig at noen liker Jeppe /Jeppe Alexander, selv om det ikke er et tradisjonelt norsk navn.

Hva tenker dere om navnet Victor da, sammenlignet med rasmus eller jeppe/jeppe alexander. Evnt hvilke navn syntes dere er fine? Helst ikke noe fra navnetoppen...

Viktor er myyyyyye bedre enn både Jeppe og Rasmus!

Anonymous poster hash: 498c1...526

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...