Lillemy9o Skrevet 12. oktober 2014 #26 Skrevet 12. oktober 2014 Student og fortiden i praksis så her går dagene unna! Mer praksis på nyåret, så krysser fingrene for at formen fortsatt er god da
VictoriaS Skrevet 12. oktober 2014 #27 Skrevet 12. oktober 2014 Industriarbeider, tungt og varmt arbeid, men byr heldigvis på lite stress
Tallah Skrevet 13. oktober 2014 #28 Skrevet 13. oktober 2014 Jobber på kontor 8-16 jobb mandag-fredag. Styrer dagen i stor grad selv om må glatt innrømme at de siste ukene har gått med til å drømme seg bort på diverse babysider *fnis* Jeg kan signere dette i sin helhet. Veldig rolige dager her på kontorpulten... er en grunn til at jeg kan sitte på BIM i arbeidstiden Men husker fra tidligere svangerskap at det blir tungt etterhvert og sitte mye i ro sånn rett opp og ned *stiv og støl* Må nok til litt fysiobehandling, men jeg kan iallefall jobbe helt frem til svangerskapspermisjon begynner. Så skjønner at dere med spesielt belastende jobber syns det er kjipt. Men husk at det bare er for en liten periode i livet, og det er verdt det for babyens skyld
Jenta30 Skrevet 13. oktober 2014 #29 Skrevet 13. oktober 2014 Jobber på kontor 8-16 jobb mandag-fredag. Styrer dagen i stor grad selv om må glatt innrømme at de siste ukene har gått med til å drømme seg bort på diverse babysider *fnis* Jeg kan signere dette i sin helhet. Veldig rolige dager her på kontorpulten... er en grunn til at jeg kan sitte på BIM i arbeidstiden Men husker fra tidligere svangerskap at det blir tungt etterhvert og sitte mye i ro sånn rett opp og ned *stiv og støl* Må nok til litt fysiobehandling, men jeg kan iallefall jobbe helt frem til svangerskapspermisjon begynner. Så skjønner at dere med spesielt belastende jobber syns det er kjipt. Men husk at det bare er for en liten periode i livet, og det er verdt det for babyens skyld Ja det er kjempedeilig Den mest hektiske dagen hos oss er mandager! Da går det non-stop med diverse rapporteringer til daglig leder / salgssjefer / leverandører / importører osv + MYE henvendelser fra kunder, så jeg gruer meg alltid til mandagene, for da er du omtrent konstant i telefon samtidig som du sitter å skal lage viktige rapporter som ikke kan inneholde en eneste feil. Det gikk jaggu greit idag også, så nå kan jeg bimme meg igjennom resten av uke, nesten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå