Lessismore Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Altså, dere trenger ikke å utlevere dere, dersom dere er redde for å bli gjenkjent, men jeg lurer litt, hva jobber dere med? Selv har jeg en stressende jobb, med mye stråling, høyt arbeidstempo, og ugunstige arbeidstimer. Jeg har ofte høy puls, og får sjelden i meg nok mat. Dette vet jeg kan være skadelig for fosteret, og derfor er det vanlig at jenter i mitt yrke får svangerskapspenger. Nå kan ikke jeg få dette ennå, fordi jeg har vært i ulønnet permisjon, men så fort jeg er over de magiske 4 ukene, kommer jeg til å kreve det. Så, igjen, hva jobber dere med?
femtenårmellom Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg er student på siste året, men har en del p ta igjen fra i fjor..... Jobber sporadisk i verdens minst stressende jobb. Sentralbord/resepsjon er minimalt stressende etter 14 år i butikk
Jenta30 Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Jobber på kontor 8-16 jobb mandag-fredag. Styrer dagen i stor grad selv om må glatt innrømme at de siste ukene har gått med til å drømme seg bort på diverse babysider *fnis*
Lessismore Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2014 Så heldige dere er som har rolige arbeidsplasser. Må si jeg misunner dere litt nå...
Jenta30 Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Ja jeg er veldig glad for det selv også. Når jeg leste innlegget mitt ser det ut som jeg ikke har gjort et arbeidsslag de siste 2 ukene, men det har jeg Det er mer psykisk stress på jobben min, mye å tenke på. Hender man er helt kokt i hode enkelte dager når man kommer hjem, men det resulterer oftere i hodepine enn at man blir utslitt i kroppen
FrøkenMaya Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Eg jobber som sjukepleiar i heimesjukepleien Så kan absolutt vere stressande dager. Det verste til no er brukarar som røyker mykje inne. Har ikkje sagt noko til sjefen endå, men håper å få tilrettelagt så eg slepper dei brukarane etterkvart
Lykken_er_tre Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg jobber som pedagogisk leder i en barnehage. Masse å tenke på, mye ansvar og konstant løping.. Er rimelig sliten når jeg kommer hjem for tiden, men håper at andre trimester er bedre. Jeg vet fra tidligere graviditeter at i tredje trimester blir jeg mest sannsynlig sykemeldt på et tidspunkt. Jeg har slitt veldig med bekkenet mitt og for hver graviditet blir det litt verre... Så vi får se..
Kanskje snart <3 86 Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg jobber som sykepleier i en travel hverdag i hjemmesykepleien med tunge løft og passiv røyking. Jeg er sykemeldt frem til neste UL om litt over en uke pga blødninger og migrene.
Lessismore Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2014 Se der ja, der dukket det opp flere med stressende yrker. "Bra" at det ikke bare er meg. Hehe, misforstå meg rett...! Er litt bekymret for at jeg utsetter fosteret for stress, men man kan jo ikke ligge på sofaen hele dagen heller, så satser på ar det går bra.
Vårbarn ❤️ Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg er sykepleier på sykehjem og det kan ofte være stressende og tungt, både fysisk og psykisk. Er sykemeldt nå pga kvalme og mye hodepine. Synes det er helt innafor og har ikke dårlig samvittighet for det :-) vi må passe på oss selv, jenter ❤️
Lessismore Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Nei, det skal du ikke ha vårbarn. Jeg kommer også til å sykemelde meg så fort mine 4 første uker er over. Det er hovedsakelig pga strålingen... Syns det er litt skummelt. Endret 4. oktober 2014 av Lessismore
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #13 Skrevet 4. oktober 2014 Avdelingsleder i kommunen. Helsesektoren. Ikke fysisk stressende, men psykisk har jeg det gruelig travelt. Er ikke bekymret for babyen, mer for egen helse... Anonymous poster hash: 1639a...b3b
Puncky med nr tre i magen Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Lærer :-) Stortrives med det <3
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #15 Skrevet 4. oktober 2014 Servitør! Går mye som sliter på ryggen og beina. For se hvor lenge jeg holder ut! Anonymous poster hash: 1d6d8...0e8
4barns mor Skrevet 11. oktober 2014 #17 Skrevet 11. oktober 2014 Jobber i butikk. Mye gåing og tunge løft. Ble tatt ut tidlig sist pga bekkenløsning. Får se hva som skjer denne gang.
Lessismore Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #18 Skrevet 11. oktober 2014 Butikk kan også være tøft, ja. Been there, done that...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #19 Skrevet 11. oktober 2014 Eiendomsmegler. Veldig hektisk. Anonymous poster hash: 53d85...e05
Snowflake_83 Skrevet 11. oktober 2014 #20 Skrevet 11. oktober 2014 Project Controller i ett oljefirma. Insane travelt psykisk 3/4 deler av måneden😳 prøver å kontrollere stressnivået daglig..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2014 #21 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg jobber på sykehjem som sykepleier, og har mange travle og fysisk nokså tunge dager. Mye tunge stell, nesten alltid for lite tid, mye stress osv... Men jeg trives godt på jobb og er ikke veldig god til å gå hjemme dersom jeg skulle blitt sykmeldt, så håper vi får til et godt samarbeid om tilrettelegging, så jeg kan gjøre mer av de roligere oppgavene som medisinutdeling, legevisitt, o.l. og mindre av de tunge stella og all løpingen i gangene. Anonymous poster hash: 839e0...b30
porfin Skrevet 11. oktober 2014 #23 Skrevet 11. oktober 2014 Doktorgradsstipendiat/forsker, krevende psykisk, uten konsentrasjon=null jobbing (skriving, analyse og lesing av tunge akademiske tekster krever MYE konsentrasjon). Men skal samtidig være glad, for det er en veldig fleksibel jobb, legger opp mye av arbeidsdagen selv
solamora Skrevet 12. oktober 2014 #24 Skrevet 12. oktober 2014 Jobber i butikk, 100% (annenhver lørdag også). Stortrives med den aktive hverdagen og alle folkene jeg treffer på! Service og lærdom og ingen dager er like
Gjest ssjuni15 Skrevet 12. oktober 2014 #25 Skrevet 12. oktober 2014 Psykiatrisk sykepleier, med dagjobbing og fleksibel arbeidstid. Ikke stressende verken fysisk eller mentalt, heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå