Gjest happyfeet<3 Skrevet 3. oktober 2014 #1 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ikke akkurat noen solstråle om dagen, og timene på ettermiddagen er rimelig slitsomme.. 2 fortenner oppe bryter igjennom nå (har 3 nede) og setter min lit til de som sier at de første tennene er verst! Hos storesøster bare var tennene der helt plutselig, ikke noe ubehag overhodet... Noen med lignende erfaringer? Kan de være sånn ved utviklingssprang også? Krabber og reiser seg straks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 3. oktober 2014 #2 Del Skrevet 3. oktober 2014 Kan bare føye meg med i rekken av brukere her med liknende erfaring. Lillebror her har fra før to tenner nede, og er i ferd med å få brutt ut de to foran oppe. Det er rett og slett et helvete fra ende til annen. Nettene og kveldene har blitt helt forferdelige, og han vil nesten ikke ha pupp, bare hyler. Før kunne han legges i senga og sovne av seg selv, nå må han bæres i søvn. Så jeg føler med deg! Storesøster slet litt med tenner hun også, men på langt nær så mye. I allefall som jeg kan huske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyfeet<3 Skrevet 3. oktober 2014 #3 Del Skrevet 3. oktober 2014 Litt godt å høre vi er flere som strever litt! Men uff, høres ut som dere har det verre enn oss. Vi får håpe det ikke står på så lenge.. Føler meg så rådvill når alt er feil og ingen leker fenger.. Merker det blir litt mer smokk disse dagene, bah;-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 3. oktober 2014 #4 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har du prøvd med paracet? Vi har måttet ty til det noen kvelder, rett og slett fordi han hadde så vondt at han ikke visste hva han skulle gjøre. Det hjalp i allefall litt mot smertene. Ellers misunner jeg deg mtp smokk, for han her tar ikke det dessverre. Umulig å roes uten bæring Skulle så ønske han tok den smokken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 3. oktober 2014 #5 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har du prøvd med paracet? Vi har måttet ty til det noen kvelder, rett og slett fordi han hadde så vondt at han ikke visste hva han skulle gjøre. Det hjalp i allefall litt mot smertene. Ellers misunner jeg deg mtp smokk, for han her tar ikke det dessverre. Umulig å roes uten bæring Skulle så ønske han tok den smokken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyfeet<3 Skrevet 4. oktober 2014 #6 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ja vi ga paracet en kveld for en ukes tid siden. Også smører vi på dentinox innimellom. Begrenser bruken, det er jo så omdiskutert. Men det selges på apotek i norge så da velger jeg å tro at det er trygt å bruke. (Vet jo hvor strengt det er mtp legemidler i Norge!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FirstAidKit Skrevet 4. oktober 2014 #7 Del Skrevet 4. oktober 2014 Du får ikke pepper av meg for å bruke dentinox Bruker det selv når det er nødvendig. Men synes det har så kort virkningstid, så bruker det bare når det står på som verst. Tennene oppe har enda ikke kommet ut, selv om det har sett ut som de er rett rundt hjørnet i flere uker. Synes så synd på stakkaren som sliter så med tennene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyfeet<3 Skrevet 5. oktober 2014 #8 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nå har fortenna kommet gjennom tannkjøttet og trodde det verste var over da, men hun våkna/gråt i søvna 4 ganger i går kveld og det samme 7-8 ganger i natt i følge mannen, som tar nettene.. Han er i pappaperm og jeg jobber nå, (og han sovner sekundet etter han har vært oppe, i motsetning til meg:-/ ) En annen grunn til sutring på ettermiddagen her tror jeg er at hun får litt lite mat i seg. Spiser grøt til frokost 0830 og et middagsglass 12. Men mellom det og kveldsgrøten kl 1830, er egentlig bare 120ml med mme og 1/2 brødskive og litt frukt. Føler det blir litt lite.. Sååå lite gira på brød, har prøvd forskjellig pålegg og å dyppe i fruktmos. Før ga vi egentlig brødskive kl 12 og middag kl 16, men måtte bytte da middag kl 16 ble håpløst, men nå er det jo håpløst med brødskive også:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå