Gå til innhold

Hva tjener dere som saksbehandler i NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber i NAV sosial (kommunen) som saksbehandler, og er sosionom eller lignende, ja og uten lang ansiennitet, hva tjener dere i året?

Anonymous poster hash: 69061...1a6
Skrevet

420 000,- Nyutdannet. Jobber som veileder i NAV.

Anonymous poster hash: 01710...58d
Skrevet

Begynte på 430 000 i stilling som rådgiver. Utdannet jurist.

Anonymous poster hash: e07d4...c44

Skrevet

Har LT 55.

Ansiennitet er for såvidt ikke så interessant da jeg er direkteplassert i lønnsstigen (rådgiver).

Anonymous poster hash: db501...eb2

Skrevet

430.000 nyutdannet jurist.

Når det er sagt ville jeg sett an kontoret du ønsker å søke på. Er det et bittelite kontor på bygda, helt fint. Er det ett bykontor ville jeg sprunget skrikende andre vegen. Arbeidsmengden er så hinsides alt du kan tenke deg, opplæringen er ikke-eksisterende og overtidstimene laaaange. Holder nå å søke meg bort fra helvete i likhet med maange andre. Itillegg er hele stat/kommune-delingen så jævlig urettferdig at man ikke holder det ut. 

Anonymous poster hash: f4dcd...71f
Skrevet

430.000 nyutdannet jurist.

Når det er sagt ville jeg sett an kontoret du ønsker å søke på. Er det et bittelite kontor på bygda, helt fint. Er det ett bykontor ville jeg sprunget skrikende andre vegen. Arbeidsmengden er så hinsides alt du kan tenke deg, opplæringen er ikke-eksisterende og overtidstimene laaaange. Holder nå å søke meg bort fra helvete i likhet med maange andre. Itillegg er hele stat/kommune-delingen så jævlig urettferdig at man ikke holder det ut.

Anonymous poster hash: f4dcd...71f

Hva mener du med at stat/kommunedelingen er urettferdig? Hilsen jurist i staten...

Anonymous poster hash: 0d949...e30

Skrevet

Takk for alle svar. Det er en kommune med 2000 innbyggere, har tidligere jobbet i sosialtjenesten i en kommune med 10.000 innbyggere og trivdes med det, ikke for mye å gjøre. Men bor i nabokommunen med 50.000 innbyggere, vet de har mye å gjøre her.

Anonymous poster hash: 69061...1a6

Skrevet

tjener 520 000 på et bykontor. har heller ikke for mye å gjøre, men akkurat nok til å gjøre en god jobb innenfor arbeidstiden min

Anonymous poster hash: 1fbde...ee4
Skrevet

Har 416200 kr og jobber i statlig stilling i en middels stor by. Ikke utdannet sosionom men noe helt irrelevant for NAV. Har derimot >10 års ansiennitet og har stillingstittel førstekonsulent. Lønna kunne godt vært bedre ift arbeidsmengden, men greie betingelser forøvrig.

Anonymous poster hash: f06db...423

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...