Gå til innhold

Hva tjener dere som saksbehandler i NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber i NAV sosial (kommunen) som saksbehandler, og er sosionom eller lignende, ja og uten lang ansiennitet, hva tjener dere i året?

Anonymous poster hash: 69061...1a6
Skrevet

420 000,- Nyutdannet. Jobber som veileder i NAV.

Anonymous poster hash: 01710...58d
Skrevet

Begynte på 430 000 i stilling som rådgiver. Utdannet jurist.

Anonymous poster hash: e07d4...c44

Skrevet

Har LT 55.

Ansiennitet er for såvidt ikke så interessant da jeg er direkteplassert i lønnsstigen (rådgiver).

Anonymous poster hash: db501...eb2

Skrevet

430.000 nyutdannet jurist.

Når det er sagt ville jeg sett an kontoret du ønsker å søke på. Er det et bittelite kontor på bygda, helt fint. Er det ett bykontor ville jeg sprunget skrikende andre vegen. Arbeidsmengden er så hinsides alt du kan tenke deg, opplæringen er ikke-eksisterende og overtidstimene laaaange. Holder nå å søke meg bort fra helvete i likhet med maange andre. Itillegg er hele stat/kommune-delingen så jævlig urettferdig at man ikke holder det ut. 

Anonymous poster hash: f4dcd...71f
Skrevet

430.000 nyutdannet jurist.

Når det er sagt ville jeg sett an kontoret du ønsker å søke på. Er det et bittelite kontor på bygda, helt fint. Er det ett bykontor ville jeg sprunget skrikende andre vegen. Arbeidsmengden er så hinsides alt du kan tenke deg, opplæringen er ikke-eksisterende og overtidstimene laaaange. Holder nå å søke meg bort fra helvete i likhet med maange andre. Itillegg er hele stat/kommune-delingen så jævlig urettferdig at man ikke holder det ut.

Anonymous poster hash: f4dcd...71f

Hva mener du med at stat/kommunedelingen er urettferdig? Hilsen jurist i staten...

Anonymous poster hash: 0d949...e30

Skrevet