Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Del Skrevet 3. oktober 2014 Er et lite område på siden.. Smører med purelan og den andre er blitt helt fin. Men er litt lei av å ha vondt der nå.. Tips!? Anonymous poster hash: 91139...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ei venninne av meg slet med det. Det viste seg at hun hadde sopp. Kan være lurt å sjekke det kanskje? også var det begynnelsen på et gapende sår som ikke grodde før hun hadde soppbehandlet dette. Kan også være at baby ikke får til riktig sugeteknikk på den siden. At det er ubehagelig å ligge på den siden dermed får ikke til teknikken. Bare kaster ut noe av det venninne mine har fotalt om her, har ikke personlig erfaring. Lykke til håper det ordner seg. Anonymous poster hash: 62dac...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteTroll Skrevet 3. oktober 2014 #3 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har du prøvd å amme på den siden i tvillingstilling? Kanskje det kan avlaste nok til at puppen blir bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ammer kun i tvillingstilling der for ellers gjør det veldig vondt. Er en halv ert som huden har vært borte på.. Var veldig sår. Blitt bedre men ikke så lett når det ammes og blir fuktig og baby suger så hardt.. Fortvila.. :/ purelan er det den beste kremen? Anonymous poster hash: 91139...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Del Skrevet 3. oktober 2014 Burde jeg kjøpe ammeskjold?? Hørt produksjonen kan gå med da Anonymous poster hash: 91139...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Del Skrevet 3. oktober 2014 Burde jeg kjøpe ammeskjold?? Hørt produksjonen kan gå med da Anonymous poster hash: 91139...3c8 Bruker du ammeskjold går produsjonen ned på grunn av at brystet ikke blir helt tømt. Dermed signaliseres det til kroppen den lager for mye melk. Ble tipset om å pumpe i tillegg til å legge barnet til brystet slik at produsjonen opprettholdes. Anonymous poster hash: 62dac...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Del Skrevet 3. oktober 2014 Da får jeg bite tenna sammen og smøre med en ny salve. Håper det går over. Legen mente stikninger kunne komme pga såret også. Anonymous poster hash: 91139...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #8 Del Skrevet 4. oktober 2014 du kan smøre med elisabet arden 8 hour salven. Smør ofte i to dager, så er det borte. Bruk ammeinnlegg (disse papirgreiene som er på matbitikker) slik at du ikke "henger fast" i noe som typisk ull innlegg og bh. Dersom det enda er der etter et par dager, så kjøp pattesalve på felleskjøpet. Det eneste er at du må tørke litt av bryste hvis du har mye krem på, før mating men vær veldig forsiktig slik at du ikke blir mer sår. hiv deg i dusjen hver dag for å vasket brystene godt (ikke bruk såpe, det tørker ut huden) Anonymous poster hash: d76bf...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Del Skrevet 4. oktober 2014 Høres ut som om det brystet kunne trengt litt pause for å bli bra igjen. Hva med å bare pumpe det brystet et par dager, mens du ammer på det friske. Litt mer styr ja, men greit å bli kvitt det. Anonymous poster hash: d0b6f...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #10 Del Skrevet 5. oktober 2014 Takk for tips! Jeg får omtrent ikke ut noe med pumpe og med tanke på produksjonen så lar jeg heller baby suge innimellom. Vasker med saltvann og smører med krem i mellom ammingene.. Håndmelker ut ekstra når det trengs 👍 Anonymous poster hash: 91139...3c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå