Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Er et lite område på siden.. Smører med purelan og den andre er blitt helt fin. Men er litt lei av å ha vondt der nå.. Tips!? Anonymous poster hash: e7578...1c5
Bamsemams74 Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Smør på morsmelk og la det tørke godt. Mye luft på puppene! Kanskje du bør skifte teknikk? Har du prøvd tvilling-grepet? Se på ammehjelpen for tips.
A_87 Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg slet med såre brystvorter rett etter baby var født pga jeg hadde feil ammeteknikk, baby "hang" på brystvorta. Etter og ha fått vist rett ammeteknikk + smurt med purelan bedret det seg. Jeg bruker natusan ammeinnlegg (engangs) og det har nok også en positiv effekt.
rundown Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Hei! Er du sår enda? Prøv bepanthen salve, den hjalp med en gang hos meg!
Desember mamma 2014 Skrevet 5. mars 2015 #5 Skrevet 5. mars 2015 Ammeskjold en liten periode,smørre med morsmelken,lufttørke,og smøre purelan salve. I tillegg til å forandre ammestilling. Sjekk ut ammehjelpen sin side på nettet. Mange gode tips og råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå