Gå til innhold

Tips til hvordan fortelle det til de kommende besteforeldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nå gravid i uke 5+2 og skal på tidlig ultralyd om 1-2 uker.. Etter dette ønsker vi å fortelle nyheten videre til de kommende besteforeldrene.. 

Men noen som har et tips til en koselig måte og fortelle dette på?

Noen som har gjort dette tidligere, og som vil dele sin historie?

:)

Skrevet

Vi pakket inn kopper med teksten farmor og farfar på å ga til mine svigerforeldre. Svigermor tok den ikke med en gang siden hun ser på seg selv som farmor til datteren min som jeg har fra før. Svigerfar fikk tårer i øynene og ble kjempe glad :) var morsomt syntes jeg :)

Skrevet

Ga ul-bildet i en konvolutt. Ingen var i tvil :)

Anonymous poster hash: 1ce08...4e0

Skrevet

Vi sendte hjertelyden i en epost. Tok den opp med doppler hjemme.

Anonymous poster hash: a9e3f...657
  • 2 uker senere...
Skrevet

har man barn fra før, liker jeg ideen med å få tak i t skjorte med teksten "jeg skal bli storesøster/storebror" :)

Skrevet

Vi skal klippe ut et bilde av et ønsket strikkesett og pakke det inn med teksten "Vi ønsker å bestille dette settet til juni 2015☺️"

Håper de tar den😄👍💕

Skrevet

Skal annonsere dette til jul hvis det går an å skjule det til da😜 er nr 3 her..

Skrevet

Jeg googlet og fant fine dikt om "bestemor" og "bestefar", og skrev de om litt slik at de passet min mor/far og svigermor/svigerfar. Brukte Picmonkey (et gratis og kjempebra bilderedigeringsprogram) til å lage fin bakgrunn, med teksten i fin skrift oppå. Diktet var underskrevet med navnet mitt, barnefarens og "det lille frøet" :D

Printet ut, rammet inn og pakket inn disse, og ga de til besteforeldrene. Ble en kjempesuksess! Filmet alle sammen hver for seg da de åpnet gaven(bor på forskjellige steder). Gud så moro det var! <3

Skrevet

Jeg har akkurat fortalt det jeg. Dvs. jeg har sendt mld på fb hehe. Foreldrene mine bor i utlandet for tiden, og jeg ville bare få fortalt det. Jeg har nemlig gruet meg litt, hvor enn teit det høres ut. De blir jo ikke sure ;-) Sjokkert kanskje, men ikke sure ;-) Jeg sendte et bilde av et nydelig heklet babyteppe jeg ønsker meg (mamma heklet til de to andre) og skrev at jeg og min kjære ønsket oss et slikt i juni. Så sendte jeg ny mld rett etter hvor jeg ba de om å ta seg et glass vin og puste ut når de skjønte den. Jeg lovet at sjokket ville gå over ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...