Gå til innhold

Rangere jentenavn? (Evt foreslå flere)

Anbefalte innlegg

Venter (endelig) barn til våren, så nå kan den virkelig seriøse navnediskusjonen starte! Guttenavn er sånn noenlunde klart, jentenavn er vanskelig.

Kan dere rangere disse navnene for meg? Det er mine foreløpige favoritter. Tar også gjerne imot forslag som er "i samme gate" eller forslag til doble fornavn med disse:

- Ellie

- Kornelia

- Hedvig

- Katharina

- Embla

- Vilde

- Alvilde

- Hedda

- Vilma

- Sara

Fortsetter under...

Venter (endelig) barn til våren, så nå kan den virkelig seriøse navnediskusjonen starte! Guttenavn er sånn noenlunde klart, jentenavn er vanskelig.

Kan dere rangere disse navnene for meg? Det er mine foreløpige favoritter. Tar også gjerne imot forslag som er "i samme gate" eller forslag til doble fornavn med disse:

- Ellie

- Kornelia

- Hedvig

- Katharina

- Embla

- Vilde

- Alvilde

- Hedda

- Vilma

- Sara

- Vilde

- Hedvig

- Embla

- Alvilde/ Alvhild

- Ellie

- Hedda

- Sara

- Katharina

- Vilma

- Kornelia

Anonymous poster hash: 066f1...f29

- Ellie

- Kornelia

- Hedvig

- Katharina

- Embla

- Vilde

- Alvilde

- Hedda

- Vilma

- Sara

1. Ellie

2. Kornelia

3. Vilma

4. Sara

5. Katharina

6. Vilde

7. Hedda

8. Hedvig

9. Embla

10. Alvhilde

foreslår:

Emmie

Selma

Eline

Aurora

Iben

Henny

Livia

Ingelin

Dina

Hanna

Mina

Agnes

Edith

Una

Alva

Annonse

- Ellie

- Kornelia

- Hedvig

- Katharina

- Embla

- Vilde

- Alvilde

- Hedda

- Vilma

- Sara

Ellie : tøff og ikke så vanlig

Kornelia : Fint,men liker det bedre med C

Hedvig: vil alltid forbinde det med ugla til harry potter,så dyrenavn for meg

Katharina : liker ikke

Embla : kjempe tøft

Vilde : elsker

Alvilde : fint

Hedda : fint

Vilma : Liker ikke, men liker det litt bedre med W

Sara : veldig pent

Hadde valgt Ellie, Embla, Vilde eller Sara

Andre navn :

Fiona

Lina

Leona

Luna

- Ellie

- Kornelia

- Hedvig

- Katharina

- Embla

- Vilde

- Alvilde

- Hedda

- Vilma

- Sara

Jeg satt senest i går og tenkte at alt for få barn i dag heter Katharina! Synes det er nydelig!

De andre navnene på listen er jo endel brukt. Men hun blir garantert den eneste Katharina! Gå for det. Det er sterkt navn 😃😃😃😃😃😃😃

Anonymous poster hash: 798af...26c

Annonse

- Sara

- Embla

- Katharina

- Vilde

- Ellie

- Kornelia

- Hedda

- Hedvig

- Alvilde

- Vilma

Sara er nok min favoritt av disse. Synes navnet er nydelig, pluss at jeg selv har en jente som heter det :) Embla er også nydelig, enkelt men litt sjeldnere. Jeg er også enig med en ovenfor her at Katharina er et ganske sjeldent men utrolig sterkt og fint navn! Vilde, Ellie, Kornelia og Hedda synes jeg også er fine. Mens Hedvig, Alvilde og Vilma ikke er heeelt min smak. Men, for all del, du har en utrolig god smak <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...